för er som undrar...

I det förra inlägget så visade jag bilder från mitt sovrumsfönster och nu undrar en del av er hur jag bor.
Nej jag bor inte i ett så högt hus som de ni ser på bilderna, jag bor i ett trevåningshus och vi bor högst upp, alltså på tredje våningen. Så här såg det ut när vi hade fasadrenovering, vi bor ute i det närmsta hörnet högt upp. Kanske får ni en bättre bild vid ett senare inlägg. Just nu orkar jag inte gå ut och fota utan jag ska sätta i gång kaffebryggaren och bara hämta andan efter skolan och en extremt lång promenad som jag gick i värmen idag...

p.s. blogg.se är grymt sega just nu, så alla kommentarer syns inte än under inläggen de är gjorda i, men de finns när jag loggar in, bara så ni vet d.s.
Allmänt | |
#1 - - carina:

Det gör du helt rätt i, njut riktigt av ditt kaffe nu :)

Det är du väl förtjänt av!

Kramen vännen♥

#2 - - Diana:

Jag tycker jag känner igen huset... men det gör jag antagligen inte, haha! Måste vara så att det påminner om något annat. :)

#3 - - Anonym:

Njut av kaffet... själv druckit en kopp på balkongen och solat... lite lätt röda kinder.



Kati

#4 - - Ama de casa:

Så ert hus har kläder på sig :-)

Du får visa det naket sen när du orkar ut och har kameran med :-)

#5 - - Carina:

Ja men fyyy sjuttton vad seg det är med blogg.se idag, lusten att blogga försvinner, iaf den lilla jag har för tillfället ;)

#6 - - Åsa:

sv: Eller hur!!

#7 - - Åsa:

ps. jag skickar nougaten till dig nästa gång om du skickar glass och överdrag til mig?

#8 - - Sussi:

Hmm.. Ja, det var ju inte den finaste fasaden

Men det blev nog fint när det blev klart! ;)



Kramisar

#9 - - Barnens Hjältar:

Hej vännen, jag har inte hunnit med mejlet men det kommer. Jag är urslapp nu när det är så fint väder :P

Hoppas du haft en bra dag!

#10 - - soffie:

strul hos dej med ser jag ,gick ej att kommentera ditt nyaste inlägg,

jag kollar med på en unge i minuten och jag kan ej fatta att jag fått 3 barn,man känner igen mycket ,men visst är det fantastiskt att föda barn vilken lycka att ha den lille där efter kampen och smärtan,

otroligt fin bild på er ,kram

#11 - - Aggie:

Modernt hus, inlindat à la Christo, coolt.

Njut av ditt kaffe.

Agneta kram

Upp