ibland dimper det ner...

Idag fick jag en bok i brevlådan. Det var barnens hjältar som hade skickat mig en bok som hon själv har skrivit. Ska bli spännande att läsa den, jag har precis påbörjat läsandet. Tack snälla Madelein för boken. Recension kommer senare...


foto:jag
bokrecesioner | |
#1 - - Susanne P:

Så spännande med en bok som en bloggvän skrivt!

Ser framemot en recension.

Kram

#2 - - Sussi:

Vad kul att få läsa en bloggväns bok. Jag var bloggvän med Annika Banfield under några år och läste några av hennes böcker. Superkul :)



Kramisar

#3 - - Lotta:

Spännande med bokskrivarvänner, hoppas den inte är så spännande så du glömmer att sova i natt :-)

Längtar tills vi får veta vad den handlar om.

Kram

#4 - - maria:

Vad snällt att få en bok hemskickad bara så :)

Ser fram emot att läsa vad den handlar om :)



Må så gott !

Kramar Maria

#5 - - Stattinskan:

MEN SÅ ROLIGT! Väntar med spänning på ditt utlåtande :-)

Gomorron :-)

#6 - - Barnens Hjältar:

Vad kul :-)

Tack tack!!

#7 - - Nett:

Men så kul.. skall bli intressant att se vad du tyckte om boken sedan :) Kram

#8 - - Ann Catrine:

Vad spännande!!

#9 - - Ama de casa:

Vilken tur du hade :-)

#10 - - Anki:

Vilken tur du hade då...jag vill också ha den boken!! men de finns inga kvar..snyft.

Du måste berätta lite när du läst klart. Lova!!

Kramiz Anki

#11 - - carina:

Vad roligt att du fick en bok :)

Du måste berätta sedan om den var bra?!

Kramen på dig♥

#12 - - ejmis:

Ser fram emot recensionen =)

Upp