jag fastnade visst i bloggvärlden...

Jag som skulle börja på min individuella uppgift hade jag tänk mig men så blev det inte. Istället fastnade jag här i bloggvärlden. Jag försöker läsa ikapp era bloggar, jag märker att jag inte har varit så aktiv med mina kommentarer som jag brukar, jag har missat inlägg hos er. Detta har jag försökt ta igen nu. Jag har även hittat fler trevliga bloggar att följa via facebook-sidan med blogginlägg. Jag skulle kunna sitta här hela dagarna och bara läsa bloggar, men det fungerar ju inte riktigt, så nu måste jag nog logga ut en stund.

Samtidigt fastnade jag på bokus hemsida där de just nu har lagerrensning på ett stort antal böcker. Som ni vet så älskar jag böcker, jag har alltid någon bok på gång även fast jag pluggar så har jag någon skönlitterär bok på gång.


foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Barnens Hjältar:

Jo jag tycker han har lite bra att säga men han låter så jäkla arg när han pratar, har svårt att lyssna då :P

#2 - - Stattinskan:

Ja, ibland fastnar man ... allra helst när man egentligen MÅSTE ta tag i det verkliga livet ;-)

#3 - - Anonym:

Det händer både nu och då att man fastnar där, och det är såååå svårt att komma loss!

:-)

#4 - - Diana:

Finns där en facebooksida med blogginlägg? Ops!

Jag gillar att hitta nya bra och roliga bloggar, inga fjortisbloggar alltså. :)

#5 - - Susanne P:

Visst är det lätt att man fastnar i något på datorn som man egentligen inte tänkte från början. Helst när man vill fly lite från jobb! ;)

Kram

#6 - - jessica:

Hejsan =) vilken härlig blogg du har.

Hit kommer jag gärna flera ggr =).

Kram

#7 - - Hebbe:

Hej du,,här kommer lite Cyperninfo..Detta är min 24 resa till Ayia Napa Cypern,,får ofta frågan varför jag bara åker hit,enkelt att svara på,,jag trivs här har skaffat många vänner här nere som jag gärna vill besöka..Jag åker 2 veckor i slutet av april eller så ibland 2 veckor i oktober.Jag reser med Vingresor och bor på ett av de enklare hotellen men som jag trivs med Pavlinia Apt.Jag har ett rum med kokmöjligheter.April av det skälet att jag inte gillar när det är för varmt,,å andra sidan var denna en av de svalaste aprilresor jag gjort,,men eftersom jag inte är nåpgon badjävel så gör inte det så mycket..Jag hyr bil hela tiden och far runt om dagarna med min kamera..Hoppas du får lite reslust nu av min lilla beskrivning.Haé Kram.

#8 - - Ylva:

Hoppsan, hejsan, jag ska INTE gå in på Bokus...

#9 - - Anonym:

Böcker och film är underbart! Läsa bloggar är berikande... jag hoppar från den ena till den andra genom er bloggkompisar och länkar... den senaste heter ceccesblogg.



Kati

#10 - - Agneta:

ja det är lätt at fastna och alltid då man egentligen borde göra något annat såsom att planera, läsa litteratur eller dyl

kram

Upp