Mors dag...

Fick hembakad tårta och ett fång rosor.

 
tack fina E <3


Tack fina E <3

Familj | |
#1 - - Ylva:

Vad fint! Min mamma tycker mors dag är fånig så vi har aldrig firat och idag är jag för bakfull för att hänga med till svärmor...

#2 - - Lotta:

Vilka fina rosor.....och den där tårtan fick det att vattnas i munnen.

Kram

#3 - - Mona:

Det såg mumsigt ut.

Svar: Jag blev jätteglad när jag fick byta semesterperiod. Så det passade mig utmärkt. Mer ledigt med mannen fick jag. :)

Ha de bra

#4 - - carina:

Vilka vackra blommor du fick :)

och inte tala om tårtan!

Kramen vännen♥

#5 - - Fnulan:

Vackra rosor till en vacker mamma!! Det värmer i hjrtat visst gör det!

Dina plantor gör mig "grön" av avund ;)

Jag har inte glömt dig, varit inne och läst men har haft så fruktamsvärt dåligt med tid.. du vet ju om ngn.....



Puss

#6 - - sweetmama:

Ser att du blivit firad med både rosor och tårta. Vad fint !!!

#7 - - Aggie:

Vilka fina blommor du fått och jag tror att tårtan var lika fin och god!

Agneta kram

#8 - - Aggie:

Vilka fina blommor du fått och jag tror att tårtan var lika fin och god!

Agneta kram

Upp