nej nu vill i alla fall jag...

Jag vill att värmen och solen ska komma tillbaka nu, det är så ruggigt ute. Och jag vill faktiskt att mina plantor på balkongen ska få slippa frysa. Till helgen hade jag tänk sätta ut mina gurkplantor men om inte värmen kommer nu vet jag inte om jag vågar.

Idag var jag på ett möte i en skola. Tänk att ett möte kan kännas så bra och att ens funderingar faktiskt ibland tas på allvar. Känns mycket bra, mer kan jag inte säga.


foto:jag
utbildning | |
#1 - - Camilla:

I morse regnade det men på eftermiddagen så fick vi sol och 20 grader. Det var inte fy skam.

Kram på dig!

#2 - - Ama de casa:

Lät som ett bra möte det där :-)



Hoppas att solen och värmen kommer till dig snart, här kom den tillbaka redan på eftermiddagen :-)

#3 - - Marie:

Som Camilla skriver så har vi haft helt underbart här på eftermiddagen, energin återvänder med solen;)

Hoppas du får en fin kväll!

Kram♥

#4 - - Husfrun:

Härligt med ett sådant positivt möte.

Här känns det som om värmen är på väg tillbaka :)

Kram.

#5 - - Anonym:

Längtar efter sol och värme... det gör jag också. Vågar inte plantera mina blommor på balkongen....rädd för att det kan bli frost.



Kati

#6 - - Johanna:

Den kommer, den kom till skåne idag i eftermiddags, nyss när jag vänta på tåget hem, var det hur skönt en skön sommarkvälll :)



ja jag hoppas blodproven kan visa något samtidigt som jag vill de skall vara bra... :)



ja det var kanske elakt av mig och skriva så på bloggen, men jag ville delge lite, iaf, kommer kanske mer snart.... =)

#7 - - Stina:

Vill också att värmen ska komma tillbaka så att vi kan sitta ute och njuta.

Härlig bild!

Kram

#8 - - Johanna:

haha javisst var den bra! :)



Ja, jag kommer hålla tyst om det tills jag känner mig redo och blogga om det :)

#9 - - Ann Catrine:

Sneglade just på termometern,

men det är 11 gr nu kl 22,

så någon frost ska det väl ändå inte bli inatt!

Säkerligen kommer vi får bära våra plantor

fram och tillbaks innan sommaren är här ;-)



Kram!

#10 - - Anki:

Värmen kommer tillbaka här på västkusten har de lovat att den skall komma till helgen. Redan nu ikväll när jag åkte ifrån jobbet var det riktigt skönt. Vilken underbar tulpan du fotat. Kram

#11 - - carina:

I går eftermiddag när jag åkte till jobbet, var det 18 grader i skuggan :)

Några timmar senare var det som himlen stod öppen :(

Men i iag skiner SOLEN IGEN : Hurra för det!

Kramen vännen♥

#12 - - Elisabeth:

Vad fint att få delta i ett givande möte. Idag har jag släppt en ny bloggutmaning om färg. Tänkte på dig att du kanske vill delta om du har tid och lust.

Önskar dig en fin dag så hoppas vi på sol och värme i helgen.

#13 - - Barnens Hjältar:

Tack tack <3

Skönt när möten är bra, det finns ju dåliga varianter och de kan man vara utan :P

#14 - - molly:

sockersöt är du! och din blogg är superfin! kolla jättegärna min också och släng in en kommentar? :)

#15 - - Josefine:

Säljer två superheta Converse med USA-ränderna! Storlek 38 och 42! Unika då dom inte finns att köpa i Sverige (mina inköpta i London) Passa på för ett superpris av 550 kronor, riktigt snyggt i sommar.. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/may/saljes-2-par-converse-strl-38-42.html

#16 - - Bodypalace:

fin bild

Upp