nu börjar det bli...

Snart är det redovisning och jag börjar bli lite nervös nu. Jag gillar inte riktigt att stå där framme och prata inför klass och lärare, men det är bara att bita ihop och göra det. En av fördelarna med grupparbeten är att man slipper stå där framme själv. Så önska mig gärna lycka till, snart smäller det.

Efter skolan bär det av till SÖS för en liten träff med mamma. Jag har packat ner lite böcker som jag tycker hon kan behöva, så har hon något att fördriva dagarna med.


en gullig häxa utanför en affär i Gamla Stan. foto:jag
utbildning | |
#1 - - Nett:

Usch då, vet hur det känns för dig just nu, jag tycker att det är en pest och pina med redovisning, däremot om jag pratar om något som jag känner mig 100 % säker på inför folksamling så är det ingenting tycker jag. Kram

#2 - - Stattinskan:

Ja, jag tror att det här med att "prata inför grupp" är ett problem som måååånga har - mig inkluderat ;-)

Lycka till med redovisningen

:-D

#3 - - Linda aka Javamorsan:

När jag gick i skolan älskade jag dessa grupp arbeten. Men så kom redovisnings dagen och jag fick ont i magen. Avskydde det. idag har jag inga som helst problem att stå inför massa folk och prata med på tiden vill jag hellre gräva ner mig!

Hoppas du får en fin dag :)

#4 - - Husfrun:

Håller tummarna för att redovisningen går bra. Skönt att ha stöd från sina medstudenter.

Hoppas din mamma mår bättre snart. Så hon har också reumatism?! Fy för att blanda kön så där, integriteten och privatlivet blir lidande - det som man ändå måste rucka på när man är på sjukhus.

Kram.

#5 - - Camilla:

Lycka till med redovisningen!

Nä..att stå framför folk och prata...det är nog det värsta jag vet.

Kram på dig!

#6 - - Lotta:

Håller mina tummar jättehårt för att du ska få styrka att göra den bästa presentationen läraren någonsin har upplevt av er grupparbete.

Vilken söt häxa, hon får gärna sitta utanför min dörr om hon vill.

Kram

#7 - - Anki:

Att snacka för publik är alltid lite pirrigt, de hjälper inte ens att man gjort de massor av gånger innan. Hoppas de går bra!!!

Vilken mysig häxa..fast kanske skrämmer hon folk som går förbi..ler, inga kunder kommer in i affären, häxan skrämde bort alla!!

Hoppas lilla mamma blir glad för böckerna.

Kramiz Anki

#8 - - carina:

Jag har aldrig heller tyckt om att redovisa.

Men många tycker det är helt okey!

Lycka till med redovisningen!

Häxan var jättesöt :)

Ha en bra dag!

Kramen på dig♥

#9 - - Barnens Hjältar:

Jag skall föreläsa på ett seminarium med Gudrun Schyman den 18:e. Idag fick jag reda på att det var slutsålt (95 pers) och att min chef skall dit :P

JJag är med nervös hahaha.

Jag skall mejla dig ikväll när de små sover, kram så länge!!

#10 - - Mona:

På den tiden som jag redovisade, så minns jag inte vad jag sagt efteråt. Hur nervös som helst. :)

Upp