nu har jag orkat mig ut...

Nu orkade jag mig äntligen ut med kameran så nu ska ni få se hur vårt hus ser ut då det inte är "påklätt".




Vårt hus är inte så högt men det är långt, 4 portuppgångar samsas i samma hus. Fönsterna där högst upp på hörnet  är våra.




Från andra hållet ser huset ut så här och där uppe är vår balkong, men grönskan som finns på min balkong syns inte utifrån än.
foto:jag




foto:jag
Smartson vill att vi ska testa Fazer chokladkakor. Dessa två sorter valde jag och de ska nog testas redan i kväll. Omdöme kommer alltså senare.
Vardag | |
#1 - - Ann Catrine:

Ser ut att vara ett trevligt bostadsområde!

Kul att se hur bloggvänner bor :-)

Jag skulle ju också testa Fazers kakor,

valde precis som du den med cashewnötter

och en med jordnötter..

De är borta nu... ;-)

Bjöd bort en del, åt en del själv...



Har du sett att jag tipsat just dig om en bok

i boktispet?

Tror du skulle gilla den eftersom den handlar en

hel del om arkeologi, och det är en deckare!

(du kasnke redan läst den)



Kram

#2 - - carina:

Tycker det ser ut som ett fint hotell på utlandet :)

Kramen vännen♥

#3 - - PIXXIE - The CRAZY mom.. ;):

Härlig blogg :) Allt bra?

#4 - - Anonym:

MMMMmmmmm ... ser mumsigt ut... men det går lika bra med selleri!?!



Kati

#5 - - Nett:

Du ser ju att bo det mysigt, gillar vita hus.. Ha det gott med testandet ikväll ;) Kram

#6 - - Ama de casa:

Det ser väldigt trevligt ut huset, bättre nu när det är naket :-)

Upp