plugg och helg...

Idag och i helgen ska jag försöka skriva på mitt individuella arbete, men just nu känns det inte så upplyftande. Jag orkar helt enkelt inte engagera mig så mycket som jag borde. Kanske tar jag helt enkelt helg och lämnar in min uppgift någon gång nästa vecka, jag får se hur det blir. Ute har det blivit fint väder igen, så underbart.

Nu ska jag brygga lite kaffe och sätta mig där på balkongen en liten stund, kanske får även plantorna följa med. Nu när värmen börjar komma tillbaka så mår nog plantorna bra ute i växthuset på balkongen, bara jag kommer ihåg att ta in dom i natt.


foto:jag
Vardag | |
#1 - - Ama de casa:

Ibland behöver man lite andrum...

Ha det så skönt i helgen!

:-)

#2 - - emelie:

SVAR: jo det förstår jag. men har alltid trott att man delade. eller, har inte fått någon annan uppfattning i alla fall. jag skulle nog finna mig i det, men det beror väl lite på vad det är för män också...

#3 - - Lilitha:

Ja, vad vore livet utan en kopp kaffe...haha.

Ha en underbar helg, underbara du...



Kram Lilitha

#4 - - Fnulan:

Hej fina!



Dåligt med tid men en kram hinner jag med att ge dig!



PUss

#5 - - Nett:

Härligt väder, kanske det ger dig inspiration att sitta ute och plugga i helgen. Kram

#6 - - Anki:

Hej igen kul att du hittade min nya blogg. Va gott att få sätta sej ute med en kopp kaffe själv skall jag åka och jobba strax.

#7 - - Anonym:

Njut... har nalkas Zoegas alldeles strax!



LOVE!Kati

#8 - - Anonym:

Njut... här nalkas det Zoegas strax.



Tack för din kommentar... garvade gott!!



Trevlig helg!



Kati

#9 - - carina:

Härligt att ni har fint väder :)

Här regnar det minnsann :(

Ha en fin dag!

Kramen vännen♥

#10 - - Anonym:

#11 - - Frugan:

Jag odlar/sår oxå en massa själv :)



Tack så mycket, hoppas att du får en mysig fredag.

#12 - - Ama de casa:

sv: Jodå, jag kom mig ut på marknaden och köpte nåt att blogga om :-)

#13 - - Susanne P:

Nu längtar jag efter solen...här har vi haft kallt ett bra tag och just nu regnar det.

Kram & ha en fin fredag!

#14 - - ♥ Carina ♥:

Vi har haft kyliga vindar ett tag nu och jag längtar verkligen efter värmen. Den ska visst komma i helgen sägs det :)

Kram

Upp