rolig lista...

Den här listan lånade jag av Kati.

Jag ser :
fram emot sommaren.

Jag har :
läst lite för lite inför den här delkursen (har redan gått på sommarledigt).

Jag längtar :
efter skattepengarna.

Jag vill:
kunna åka på långsemester med min fina familj.

Jag kan:
ganska mycket om Arkeologi.

Jag ska:
till hösten äntligen få börja läsa Arkeologi.

Jag gråter :
ganska ofta - till filmer, tv-serier, böcker...

I morgon:
ska jag in till Fryshuset och hälsa på.

Nästa vecka:
är det vanlig vecka igen.

Jag får :
kanske en morsdagspresent eller fika nästa söndag.

Jag tjatar :
alltför ofta på barnen på morgnarna.

Jag skäms:
ibland i mataffären, eftersom jag köper helggott som inte är så nyttigt.

Jag borde:
äta mycket nyttigare och gå ner minst 10 kg.

Jag sparar :
inte alls just nu.

Jag tror :
att vi kanske kan åka på semester nästa år, hela familjen.


foto:jag

Jag liknar visst Kurt Wallander enligt detta test.
"Kurt Wallander är polisen som älskar opera men har svårt med personliga relationer. Har ett hälsofarligt intag av alkohol och skräpmat"
Nja jag vet inte riktigt om det stämmer så bra, visst jag gillar faktiskt att vara ensam men jag avskyr opera och ja jag äter inte alltför nyttigt, men jag har inte svårt med personliga relationer (vad jag vet) och jag dricker inte för mycket alkohol.

Vem liknar du, testa här?
Tips | |
#1 - - emelie:

destination.se!!!!!!!!!!

#2 - - Ama de casa:

Det var en rolig lista :-)

#3 - - Carina:

Sluta skäms för att du handlar onyttig mat, genast omedelbart BUMS nuuuu!! Alla är vi olika och kommer så att förbli, bara man gillar sig själv, viktigt!



Vi har hittat lägenhet, skrev kontrakt i fredags :)



Kram Carina

#4 - - Anonym:

Ja, här i cyberrymden är det ge och ta som gäller.... själv tog jag den från Camilla.



Tack för att du finns!



Kati

#5 - - karin:

sv; tyvärr är han fortfarande krasslig..hoppas verkligen det går över snart... :(

#6 - - Yasmine:

TÄVLING!



Var med och tävla om en länkning i dagens film, tipsa om en film så är du med :D



Direkt länk --> http://ladyyasmine.blogg.se/2011/may/dagens-film-imagine-that.html#comment

#7 - - laura:

Jag instämmer en rolig historia ::)

#8 - - Diana:

Jag är sååå nyfiken på ditt yrkesval, hade nog kunnat nörda ner mig totalt i det!

#9 - - Trolda:

Det är roligt med sådana där listor...Kul att få ta del av dina svar! =D



Trolda - kramar =D

#10 - - Ylva:

Du kanske är som jag som brukar ha en schizo varukorg med chokladkakor och bantadryck. Kram!

#11 - - Fnulan:

Ja den listan var kul =)

Hur är det med dig finis?? Haft så dåligt med bloggork.. eller mer kommentarsork.. men finns här!



puss

#12 - - soffie:

kul lista ,

härlig bild får kolal vem jag liknar då:)

#13 - - ♥ Carina ♥:

Haha, Kurt Wallander är kanske ingen man vill likna :)

Kul att läsa din lista.

Kram

#14 - - Kristina:

Kul lista, den snodde jag! Jag gjorde testet också och blev Bamse.

#15 - - Susanne P:

Det var en rolig lista! Den lånar jag vid tillfälle om det är OK för dej!

Kram

#16 - - Barnens Hjältar:

Kom boken fram idag? Kom iväg lite sent igår men innan 18 i varje fall. Ha en fin kväll!

#17 - - Ann Catrine:

Härlig lista ;-)

#18 - - Stina:

Jag har också gjort listan :_)

Upp