sista spurten i skolan...

Nu är det dags att lägga in slutspurten i skolan, vi har ungefär 3 veckor kvar och det är inte så mycket. Men vad trött jag är idag. Antagligen beror det på att jag jobbade i helgen, jag känner alltid efter en jobbhelg att jag är trött. Varför är det svårare att komma upp tidigt en lördag eller söndag än på en vardag? Jag som faktiskt brukar gå och lägga mig i bra tid när jag ska upp tidigt på helgen kan inte riktigt skylla på att jag har vart uppe länge, jag är trött ändå. Får kanske ta en eftermiddagsvila efter skolan.


den här räven sitter i ett gathörn i Gamla Stan (har jag för mig). Foto:jag

uppdatering: här kan ni läsa lite om räven
.
utbildning | |
#1 - - carina:

Oftast är det alltid svårare att komma i säng på helgen! Vill ju vara uppe som alla andra. Men nu har jag ju inget problem med detta eftersom jag aldrig jobbar från morgonen :)

Ha en fin Måndag!

Kramen vännen♥

#2 - - Nett:

Vilken fräck räv.. Har aldrig sett innan, men å andra sidan känner jag inte til gamla stan så mycket heller. Kram

#3 - - Barnens Hjältar:

Åh men det är för att kroppen är van vid femdagarsveckor, inte sjudagars..När det kommer till arbete vill säga :-)

Ha en fin dag och passa på att vila på skolan om det går..

#4 - - Ninni:

Klart du är trött..pluggar för fullt och sen jobbar.



Så ledsen den stackars räven såg ut=(



Ha en bra måndag..kramen

#5 - - Anonym:

Klappa dig själv på axeln... du är duktig... snart är det klart!



Kati

#6 - - anki-itte:

Har faktiskt sett ett foto med räven tidigare. Den sitter väl på allmän plats. Är det sista spurten så kan du ta igen dig sedan med gott samvete.

#7 - - sarah:

den lilla räven ser så ledsen ut :( ;)

#8 - - Anneli:

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon:)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/mandag-dagens-bloggd-5.html#comment

#9 - - kaffehörnan:

Hej hopp

Dessa 3 v kommer gå som ett rinnande vatten

Ha de grejt

#10 - - Michis svarar:

Tack!



Ang dittinlägg: Läskig räv! =O

Upp