skola och jobb på samma dag...

Igår var alla ordinarie på mitt jobb på utvecklingsresa så jag hade lovat att jobba kväll. Problemet var väl bara att det på förmiddagen var skola och även om skolan bara är två timmar så ska man upp tidigt, resväg och faktiskt lyssna uppmärksammat i två timmar, så att sedan jobba var kanske lite fel tänkt. men det gick. Jag åkte till jobbet direkt efter skolan och köpte med mig lunch som jag intog innan mitt pass började. Sedan jobbade jag fram till 21.15 och visst gick det bra. Det var ett bra gäng som jobbade så allt flöta på bra men idag känner jag mig lite mör. Jag brukar ju känna av dagen efter när jag gör något och den här helgen har det varit kalas och fest hela helgen, mycket trevligt, men det blir även lite jobbigt. Fast idag är jag "ledig" fast egentligen ska jag väl läsa ett häfte som är för skolan men jag väntar med det, men ett läkarbesök ska jag snart åka iväg på. Det är till min reumatolog, halvårsbesöket.

Sedan måste jag städa och tvätta lite när jag kommer hem. Just nu lever vi i ett slagfält och jag orkar inte det längre. Så jag får allt ta mig i kragen och köra ett ryck här hemma på eftermiddagen. Nu alltså dags för läkarbesök...


från lördagens fest, min äldsta dotter och hennes pojkvän. foto:jag

Vardag | |
#1 - - Helene:

Ha en bra dag och stressa inte för mycket nu !!

Kram Helene.

#2 - - Ann Catrine:

Men du... stressa inte nu!

Det som inte hinns idag hinns kanske imorgon...



Kram

#3 - - Anonym:

tur det kändes bra ,sånna där långa dagar kan annrs bli väldigt jobbiga,

hoppas det gick bra hos doktorn och du haft en lugn dag nu,

kram

#4 - - inger stark:

Vilket fint kort

Upp