skolan är snart slut...

Snart ska jag iväg till skolan, tre lektioner/seminarium kvar sedan är det sommarlov. Jag ska jobba några veckor i sommar och det är verkligen tur att jag har lyckats få ett extrajobb, annars vet jag inte riktigt hur vi skulle klara sommaren. Kanske blir det någon kurs på distans det vet jag inte riktigt ännu eftersom jag har fått/hamnat på reservplats. Och om så blir fallet så kan jag få lite pengar även från CSN så det vore ganska skönt om jag kunde komma in på en kurs på 7,5 poäng. Men jag tar inte ut något i förskott utan jag får helt enkelt vänta och se.

Idag ska vi prata om/berätta om ett vardagsföremål och jag har valt att prata om tandborsten. Ja kanske är jag helt fel ute jag vet faktiskt inte men att komma på ett vardagsföremål var inte det enklaste. Hela den här delkursen har vart lite "flummig" och det har inte varit helt enkel att förstå syftet med delkursen. Så nu kör jag på tandborsten och så får det bli som det blir. Jag återkommer i eftermiddag med hur det gick.


utsikten från skolan, Flemmingbergs färgglada höghus. foto:jag
utbildning | |
#1 - - Camilla:

Lycka till idag.

Kram på dig!

#2 - - Marie:

Jag tycker det låter som en bra idé att prata om just tandborsten!!

Hoppas det går bra.

Kram♥ och god morgon

#3 - - Ama de casa:

Ja, om inte tandborsten är ett vardagsföremål så vet jag inte vad som skulle vara det... Fast jag använder den i och för sig på helgerna med ;-)



Lycka till idag!

#4 - - carina:

Lycka till i dag!

Kramen vännen♥

#5 - - carina:

Lycka till i dag!

Kramen vännen♥

#6 - - lisa:

Ear cuffs och korsörhängen på min blogg till kanonpriser! Perfekt som present eller till dig själv.



Ta en titt vettja!

#7 - - Mona:

Ha de bra idag och lycka till!!

#8 - - Anonym:

Grattis till att skolan är slut för denna terminen... du har varit jätte duktig!



Härlig morsdag fick du.... visst är de underbara våra familjer.



Kram! Kati

#9 - - Lejonkvinnan:

Kul grej, att prata om tandborsten. Berätta gärna vad du berättade om den :)



Kram

Upp