snart dags...

Snart bär det iväg på 18-års fest.

Men vad ska jag ha på mig, alltid detta problem. Inte vill jag ha vardagskläder på mig nu men festkläderna sitter inte skönt eller så känner jag mig inte snygg i dom. Usch detta kläddilemma varje gång något ska hända. Tänk om man hade en garderob med snygga, bekväma kläder som passade till varje tillfälle i livet. Imorgon är det dags för 90-års kalas och då har jag samma dilemma. Vad ska jag ha på mig...

Nej jag får väl rota ut alla kläder och prova och prova så kanske jag tillslut kan hitta något som både är snyggt och som jag trivs i... Återstår att se. Kameran får följa med ikväll, så ni får en bildkavalkad senare ikväll eller imorgon. Festen blir som en turkisk afton, med härlig hemgjord turkisk mat i bufféform (om jag har förstått min dotter rätt). Dottern är i alla fall redan på plats och hjälper till med matlagningen och dukningen...
Nöje | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Har också samma problem, man hittar sällan något som man vill ha på sig. Hoppas i alla fall att du får det jätteroligt!



Kram kram

#2 - - Susanne P:

Det är så jobbigt när man inte hitta kläder som man trivs i...

Men hoppas att du får skojigt ändå!

Jag ser fram emot bilder.

Kram

#3 - - carina:

Så är det varenda gång man ska någonstans???

Inget att ta på sig! Hoppas du hittar något bra i alla fall :)

Kramen vännen♥

#4 - - Anonym:

Turkiskafton det låter inte illa det.... då skall det väl dansas...



http://bambuser.com/channel/stnb/broadcast/1272587



Mycket nöje önskar jag dig ikväll... hoppas garderoben "spottar ur sig" något som du kan ha på dig och trivas i..... kanske dansarna kan inspirera?



Ha det bra!



Kati



#5 - - Hanna Skattberg:

hej hur är läget?:D

#6 - - Carina:

Haha, verkar som alla quinnor har samma problem när vi ska på fest! Själv måste jag börja klura flera dagar innan det är dags :)

Upp