tävling hos ama...

Ama har en tävling inne hos sig och självklart vill jag vara med.
Man ska fota sin utsikt från sovrumsfönstret, här kommer min utsikt:




foto:jag

Detta är alltså min utsikt från sovrumsfönstret
rakt framifrån - vänster - höger.
Tävling | |
#1 - - 4U2:

Två taxin på så liten yta? Då är det ingen idé jag deltar :)

#2 - - carina:

Håller tummarna att du vinner :)

Kramen vännen♥

#3 - - Fnulan:

Vilken rolig tävling!

Vad det värmer att du kommentarar och hoppas och hejar på mig!!! Du är så himla fin!!!!

Nu är jag hemma och drömmer (på tal om fototriss...) om att få göra om detta med galan.

Vad skönt att mamma kommit hem, inte skoj att se sina föräldrar dåliga

Puss

#4 - - Susanne P:

Det var en kul tävling.

Nu vet vi vad du ser på morgonen när du vaknar! ;)

Kram

#5 - - Stattinskan:

Vi är flera som ´har garderat oss med flera bilder ;-D

Kram

#6 - - Anki:

Vackert med de skira grönskande träden på parkeringen...Tack

#7 - - Ama de casa:

Du har verkligen en spännande utsikt med många att titta på där - du har väl kikare? ;-)

Vad kul att du vill vara med!

:-D

#8 - - carina:

Håller tummarna att du vinner :)

Kramen vännen♥

#9 - - soffie:

kul att få se hur du bor,tänk jag har fått för mej att du bor i villa,

ha en goo ny vecka

#10 - - soffie:

kul att få se hur du bor,tänk jag har fått för mej att du bor i villa,

ha en goo ny vecka

#11 - - soffie:

tänk jag har alltid trott att du bodde i eget hus med en trädgård,vilken våning bor du på?jag bor på 3e:)

ha en goo ny vecka

#12 - - maria:

håller tummarna att du vinner :)

skönt att din mamma är hemma igen och mår bättre <3



ha en fin kommande vecka <3

kramar

#13 - - Ruth i Virginia:

Vilken jättesnygg byggnad du har framför dej.

Bor du i en likanande?

#14 - - Helene:

Okej...vilka höghus.

Där skulle inte jag kunna bo ( jag är extremt höjdrädd )

Ha en bra dag.

Kram Helene.

#15 - - Lotta:

Håller tummarna att du vinner. Huset på fotot...överst i det huset skulle jag vilja bo :-)

Hoppas du får en bra start på veckan1

Kram

#16 - - Camilla:

Jag ska också vara med.

Må bästa man/kvinna vinna :)

Kram på dig!

#17 - - Husfrun:

Kul! Tack för att du påminde mig. Jag fotade från sovrummet i gårkväll. Dags att lägga upp bilderna snart.

Kram.

#18 - - ♥ Carina ♥:

Oj vilka gula taxibilar :)

Lycka till i tävlingen!

Kram

#19 - - Ann Catrine:

Håller tummarna!!

#20 - - Beate:

Nu har jag kollat din triss och där hoppas jag först och främst att din rehabresa blir av!!!

Åsså ser jag att du också är med i Amas tävling. Tycker den är skitrolig ju - nå't annorlunda och roligt. Försöker förtvivlat klura ut var höghusen som du visar finns;-)

#21 - - mammakero:

Även jag har utsikt mot ett högre grått hus från 2 av våra 3 sovrumsfönster! Där slutar liknelsen. Jag tror dessutom att det gråa höga huset hos oss står närmare vårt hus, än det gråa höga huset hos dej. Sen bor jag på bottenvåningen, så perspektivet blir annorlunda.

#22 - - Aggie:

Du kommer att vinna, det ser coolt ut och jag gillar parabolerna som inte riktigt är riktade åt samma håll!

Agneta kram

Upp