Buzzador av Santa Maria Tapas...

Nu har paketet med Santa Marias Tapas kommit från Buzzador.

Maken och jag fick en kväll hemma själva så vi passade på att äta Tapas, dricka god öl och umgås
bara han och jag över en trevlig middag.

Paketet kunde inte ha kommit mer lägligt.


paketet innehöll detta.

Jag köpte till lite ost, pepparbiff, spansk korv, skaldjur i piripiri-olja och oliver.


Ser riktigt gott ut.


Det smakade riktigt bra.

Detta är en produkt som vi garanterat kommer att köpa hem igen.
Det passade oss väldigt bra.

Nästa gång vi har tänkt ha Tacos kommer vi att köra Tapas istället.
För ett sådant här bord med massor av läckerheter kommer locka barnen också.

Vill ni också bli medlemmar i Buzzador så klickar ni er in där...
Buzzador | |
#1 - - Linda w L2K:

Åh vad gott det såg ut! Både jag och maken muttrade lite surt när ingen av oss kom med på den...

#2 - - Lena:

Det ser jättegott ut. Jag är så förbannat besviken på buzzador, alla ni andra verkar buzza tapas, vanish, kryddor och annat till höger och vänster. Det är nu 18 månader sedan jag fick buzza något senast. Tackade till och med ja till att buzza tidningen Allas, som jag inte skulle komma på tanken att läsa, bara för att inte "hamna sist i kön". Inte ens den fick jag buzza. Går snart ur, man blir bara besviken.

#3 - - Barnens Hjältar:

Ser väldigt gott ut!



Tack, jag känner mig lite bättre idag men har en grym huvudvärk. Har sovit sen 19.30 igår :P

#4 - - Aggie:

Jesingen vad det såg läckert och gott ut! Fastän det är förmiddag tycker jag det. Vilken afton!

Agneta kram

#5 - - inger stark:

ser underbart ut. Kan man få komma på lite tapas? Vill ha rödvin till, puss och kram

#6 - - Ann-Sofie Sojka-mamma till Isak:

Oj vad mycket man fick och vad gott det ser ut! =P

#7 - - carola:

maila mig din bloggadress och lite om dig/bloggen så fixar jag en länk...

Det är inte lätt med ett osynligt handikapp..



Varma kramar

#8 - - Ann Catrine:

Härligt!

Nu när du testat ska jag köpa produkterna jag också...

Litar på ditt omdöme ;-)

#9 - - Agneta:

ser gott ut! Och vilken lyx att få hem för att testa. Ska nog gå in på denna Buzzadorsida och se vad det är för något!

kram

#10 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Men så gott det ser ut :) Hade jag oxå gärna buzzat :) Mums!!

Upp