det blommar fortfarande...

Vilken höst vi har i år. Igår när jag skulle till skolan så hoppade jag av bussen några hållplatser för tidigt för att kunna hinna med en promenad. Vädret var vackert, luften hög och klar och det blommade ut.



Lite märkligt att det blommar i november...
Förra året vid den här tiden så hade vi väl haft snö ett tag.



Men stegräknaren måste ha suttit helt fel i går på byxorna. För jag tog en som sagt en promenad innan skolan och den var ganska lång och sedan gick jag runt i centrum innan jag gick hem.
Men stegen slutade på 4672.... märkligt.
Får nog se till att bättre byxor på mig idag.


7/11-11 4672 ??? steg

Helgens steg blev ganska bra:


5/11 14485 steg.


6/11 13427 steg.
Vardag | |
#1 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej Marie-Louise !



Det finns en bloggare till som heter som vi.Jo det förståss det finns säkert 100 men som jag följer.



Så duktig Du är att få ihop steg.Jag är inne på min sjunde, de håller inte.Den sista jag köpte 79:- på Clas Ohlson trodde jag skulle vara bättre än den för 49:- men inte då.

På en vecka utom helgen fick jag ihop 34.000 steg men då hade jag den på inomhus också.

Men jag blev så stressad av den.Så jag slutade använda den.Vet ju hur många steg det tar från min port och bort till centrum.2.225.båda hållen.



Är det bara på en dag Du går så många steg ?



Ja visst är det skönt så länge det ingen snö kommer, det blir ju klart ljusare men kallare om fötterna.



Ha det så gott.



Kram Mi

#2 - - Helene:

Vi har prästkragar i trädgården som blommar !!

Konstigt är det...

Ha en fin dag.

Kram Helene.

#3 - - carina:

Det är helt fantastiskt ute :)

Hörde på vissa ställen blommar smultronplanten???

Kramen♥ ha en fin dag

#4 - - Barnens Hjältar:

Tack tack, idag var det faktiskt ganska kallt ute tycker jag. Inte alls som förra veckan. Hoppas du har en fin dag!

#5 - - Sara, mamma till tre små troll:

Ja men lite så är jag nog med, nu är jag ju visserligen hemma men jag jobbar ju med på ett äldreboende annars och där är det ju ingen vila direkt haha

#6 - - Linda aka Javamorsan:

Duktig du är med dina promenader :)



Ja visst hade vi haft snö ett bra tag vid denna tiden förra året. Tror första snön här kom runt 20 oktober redan. Det är ovanligt varmt för årstiden sägs det ju.



Hoppas du får en skön tisdag nu Kramar

#7 - - Ann Catrine:

Ja, nog är det märkligt nog.

Såg bl a lupiner i full blom igår...

Ur led är tiden ;-)

Kanske det inte är helt unikt egentligen,

minns att jordgubbsplanten blommade i november ett år!



Men det känns nu att vinterna ändå är på gång,

mycket kyligare i luften,

Och man känna doften av snö...



#8 - - Kenneth:

ja det är en jäkla skillnad på väder från ifjol :)

#9 - - Marie-Louise Grimlund:

Hej igen !

Jag var in till den tredje med vårat fina namn.Hennes blogg heter Välkommen till Lövkojan. http://lovkojans.blogspot.com



Henne tycker jag Du kan besöka, spännande med något nytt.

Kram Mi

#10 - - Åsa:

Visst är det sjukt, men kul, att det blommar nu!

#11 - - Åsa:

Visst är det sjukt, men kul, att det blommar nu!

#12 - - Therese (Therese Skönhetsblogg):

Toppen med stegräknare. Har nog en hemma liggandes någonstans också.. :)

Upp