det var lite magiskt...

Kvällen ikväll blev lite magisk, fina Melissa Horn på scenen som mellan alla låtar berättade lite om varför låten blev skriven och lite annat trevligt. Små anekdoter från hennes liv delade hon med sig av till oss. Hennes mamma Maritza Horn satt visst i pupliken fick vi också veta.

Innan en mycket god och trevlig middag med äldsta dottern på restaurangen på Cirkus.


Jag bjuder på nästsista låten, Lät du henne komma närmare...




foton och video är tagen utav mig den 30/11-2011 på Cirkus i Stockholm.
Nöje | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Det är så mysigt att gå på konsert :)



Stor kram

#2 - - Vxuenmamman:

Verkar mysigt. Älskar att gå på konsert.

#3 - - Linda aka Javamorsan:

Åh låter som en toppen kväll :)



Önskar dig en skön torsdag nu Kramar

#4 - - Celine Naminah:

sv - Nja! ag vet inte vad som menas med "speciellt" i detta fall. =) Jag äter Noka i stället för frukost, lunch och mellanmål. Sen äter jag middag som vanligt.

#5 - - Åsa:

Det verkar som det var en bra konsert! Fina bilder!

#6 - - Judy K:

Ooo, det är min kompis med cellon, Anna Dager! Finfint!

Upp