En spännande artikel...

Tack snälla Lejonkvinnan för att du tänkte på mig när du läste lokaltidningen.

Länken till den här artikeln fick jag via FB.




Bilderna lånade från www.ut.se

Det är precis sådana här gravar som vi läser om just nu - eller precis har läst om. Lite beroende på hur gammal graven faktiskt är...

Så om ni ramlar på liknande artiklar så får ni hemskt gärna skicka en länk till mig.

Sådana här fynd är rena drömmen för en arkeolog.
utbildning | |
#1 - - Susanne P:

När jag var liten drömde jag om att bli frissör eller arkeolog.

Kram

#2 - - Therese - Sockenvägens Söta:

Åhhh så spännande, en gång drömde jag just om att få bli arkeolog och vara med på utgrävningar... men med mitt tålamod var det nog klokt att låta bli!

#3 - - Lejonkvinnan:

Varsågod, kul att du tyckte den var intressant :)



Kram

Upp