fototriss...

Veckans fototriss tema är: Så här ser det ut där jag är ...

Hösten har kommit en bit på vägen här hos mig.
När jag promenerade för någon dag sedan gick jag ner till Drevviken och där kan men se hur vacker hösten är.



Nere vid Drevviken så låg sjön spegelblank och dimman var på väg in...



En "strandpromenad" har anlagts nere vid Drevviken och det är riktigt fint och rofyllt att promenera där...



En roddbåt som någon (kanske) har glömt bort ....

Vill ni se fler tolkningar av temat går in på fototriss.
fototriss | |
#1 - - ♥ Carina ♥:

Vad fint! Det är rofyllt att promenera vid vattnet :)

Kram

#2 - - mammakero:

Rofyllt, vackert och en smula övergivet. En stämning som matchar Alla Helgona helgen suveränt bra! Mycket fina bilder!

#3 - - Fnulan:

JÄTTEFINA bilder!!!! Fin berättelse med vännen, duktiga du!

#4 - - carina:

Vi kan sammanfatta denna höst med ett ord..UNDERBAR :)

Hoppas allt är bra med dig

Kramen vännen♥

#5 - - Lotta:

Vacker triss. När man ser första fotot så vill man bara gå dit, sätta sig med en pläd runt sig och dricka medhavd varm choklad. ;)

#6 - - Agneta:

vackra bilder du fick denna trissen, det är ju så hösten ska se ut!

Sv; japp, hade ju inga bokstäver att lägga till slut och jag loosar varje gång jag spelar mot dig! Men denna gången så.....

#7 - - Nett:

Så vackert trissat, hösten är så fin med alla sina löv och färger. Kram

#8 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vilka vackra bilder :)



Hoppas din måndag vart lika bra som min nu! Kramar i massor!

#9 - - soffie:

otroligt vackra bilder, kramen

#10 - - Anita:

Härliga bilder, jag har fotat vid Magelungen, samma promenadstråk?

#11 - - maria:

fina bilder från en mysig plats :)

jag sov hela natten på spikmattan och det är skönt, är alldeles avslappnad i kroppen efteråt...



kanske kan få till promenaden denna torsdag ?

kramar fina du :)

#12 - - Lotta:

Kan inte annat än tycka om hösten, tack vare dina underbart fina bilder.



Kram

#13 - - Ama de casa:

Fantastiskt fina bilder!

:-)

#14 - - Ylva:

Det ser ut som en riktigt fin strandpromenad!

#15 - - Jah Hollis:

Det var vackra höstbilder i din triss.

Upp