tävling...


Jag tävlar hos Fnulan om en Willvin väska.



Jo jag har en Willvin väska men vem säger att man inte kan ha två ;)
Så kan man matcha lite till vinterkläderna...
Tävling | |
#1 - - maria:

Då håller jag tummarna för att du vinner den :)



Jobbar du i helgen eller kan vi få till en prommis ?



Kramar fina

#2 - - Ninni:

Snygg..hoppas du vinner, ha en skön helg, kram

#3 - - Ninni:

Bilden är från Fuerteventura..kram kram

#4 - - Fnulan:

LYCKA TILL!

#5 - - Junitjej:

Hoppas du vinner!!

#6 - - soffie:

håller alla tummar att du vinner den snygga väskan:)

#7 - - Sandra:

Åh, vilken tur att du påminde mig!! Måste ju vara med och tävla om denna underbara väska! Ha en trevlig kväll! Kramar!

#8 - - Agneta:

önskar lycka till!

#9 - - Yohanna i Las Palmas:

Nej det är inget som säjer att man inte kan ha två. Så då kanske jag ska gå in och tävla jag också, nu när jag har min första ;)



Hälsningar

Yohanna som tycker det skulle vara roligt med julkalender men heller INTE har några bra ideér :(

Upp