hemtenta vecka...

Just nu sitter jag med min hemtenta, 16 frågor ska jag försöka besvara så bra som möjligt. Just nu känns det ganska okej, men detta kan komma att ändras under veckans gång. På torsdag ska jag jobba, främst för att hemtentan ska få ligga och vila i några timmar. Det brukar vara en bra grej för mig, att jobba en dag mitt i hemtentaveckan så att jag får tänka på annat ett tag och sedan se på tentan med "nya" ögon igen.

Håller även på att fota min helt oglamorösa dag inför Yohannas real-life utmaning. Text och bilder kommer upp under kvällen. Jag måste först se till att fylla dagen med något...


nu är jag igång med tentan.... foto:jag
utbildning | |
#1 - - Kashaya:

Lycka till med hemtentan.=)



Sv. Ja jag kom med, ska bli riktigt roligt att testa.=)

#2 - - carina:

Lycka till vännen!

Kramen♥

#3 - - Ann Catrine:

Visst ja, real life var det...

Får fixa det imorgon istället!



Lycka till vännen!!

Upp