ikväll blir det teater...



Teater på Stockholms stadsteater ikväll. Hair ska vi se...
Nöje | |
#1 - - ♥ Carina ♥:

Vad kul!! Den musikalen har jag sett :)

Ha en trevlig kväll!

Kram

#2 - - Marie-Louise Grimlund:

Hejsan Marie-Louise !



Det var ett tag sedan jag var hos Dig.Har en väldans massa bloggar att läsa. men inte varje dag jag får tid över till att läsa igenom dem.



Så fint och höstlikt Du har.Har Du sett vad Julfint Babbi gjort åt mig. Ja det finns kvar till efter Jul.Jag försöker få till ett inlägg en fortsättning, de får inte stressa mig.Då får jag inte till något alls.Måste gräva i minnesbanken.Fr.1962 det var inte igår precis.



Hoppas det var trevligt på teatern.



Kram Mi

#3 - - Silla:

Ohh va roligt...det tycker jag om.

#4 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vad kul! Den vill jag också se!

Hoppas du hade en underbar kväll Kram

#5 - - Agneta:

åh, vad avis jag blev nu! hair har alltid varit min favoritmusical, har sett filmen säkert minst 30 ggr om det räcker.

Upp