jag som ska börja mitt "nya" liv idag...

Idag ska jag börja, operation fettsanering. Och just nu sitter jag här med ett otroligt sug efter jordnötsringar - och jag vet att det finns ute i köket. Det är inte lätt detta och det har inte ens gått en dag...

Men det ska gå.
Jag får väl ta en knäckebrödsmacka eller en morot istället...

Det blev i alla fall två promenader idag. När jag åkte till skolan så hoppade jag av några hållplatser för tidigt och gick sista vägen och sedan när jag skulle hem så hoppade jag av vid Gubbängen och gick till Hökarängen där jag handlade och sedan åkte jag hem. Inga jättelånga promenader men bättre än inga alls.

Vikt och motion | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Det går bra ser du. Sitt inte och tänk att du INTE får.

Sysselsätt dig med något annat.

Släng bort ringarna.

Ta bara ett par stycken.

Tänk att på lördag så får du äta.

Härligt att hoppa av lite innan hållplatsen. Lite i taget. Efter ett tag gör du lite till.

Håller på dig.



Hälsningar

Yohanna

#2 - - Nett:

Tittar neråt på inläggen och ser att du är igång.. Den första tiden brukar vara svårast men sedan är man inne i de rutiner man vill ha för att nå målet. Lycka till.. Kram

Upp