jobbhelg...

Jag jobbar i helgen - igen. Tredje helgen i rad nu och det känns kan jag meddela. Men pengarna som kommer in är välbehövliga så här inför jul. Så jag jobbar och imorgon är det farsdag och vi ska väl fika en massa här hemma då imorgon - så kommentarer från mig får ni nog i morgon kväll. Bara så ni vet....

Så mycket bättre fick jag se ikväll och det är ju så bra. har lyckats jobba lördagskvällar de förra två lördagarna så jag har missat dom två första avsnitten. Men jag bara måste säga: Laleh vilken tjej/kvinna. Dags att ladda in lite musik av henne i mp3:n tror jag allt. Förra lördagen gjorde hon sin tolkning av Ängeln i rummet och det var magiskt idag gjorde hon tolkningen av  alla vill till himlen men ingen vill ju dö och det var lika magiskt det. Första veckan gjorde hon visst Just nu och den hade jag missat men jag hittade en länk nu och den var precis lika bra som hennes andra tolkningar.

Nöje | |
#1 - - Sussi:

Jag älskar det programmet men i år har jag bara lyckts sett det första avsnittet :(

Provade titta på Tv4Play men av någon anledning så får jag inte fram någon bild. Trist..



Kramisar

#2 - - Ninni:

Tre helger i rad..uj uj tufft! Ja den tjejen sjunger jättehärligt, har liksom inte haft nån uppfattning om henne förut.

Men jag vill gärna ha nån musik med henne jag med!



ha en fin fars dag..kram

#3 - - Agneta:

missade gårdagens avsnitt, får ta igen det på datorn senare i veckan?! Håller också på Laleh som en favorit i detta årets program.

Tre helger på rad är tufft att jobba, tänk lite på dig själv med så det inte blir föör mkt för dig.

Och jag måste säga att din höstbakgrund på bloggen är så fin,, riktigt höstfin!

kram

#4 - - carola:

Jag skrev till dom ang det. Då jag främst skriver om psykisk ohälsa så skulle jag kunna gå över till dom men vill ju följa mina trogna bloggvänner.

Ska påminna om det idag.



Ska läsa ikapp lite här nu.

Varma kramar

#5 - - carina:

Huja tre helger i rad är ingen hitt!

Jag tycker det är nog med varannan :(

Ha en fin dag vännen!

kramen♥

Upp