julkalender....

Förra året hade jag en egenhändigt hopknåpad julkalender här på bloggen.
Varje dag i december berättade jag något nytt om mig, min familj eller något som berör/berört mig.

Min äldsta dotter tycker att jag ska köra på en julkalender i år igen - med samma tema.
Alltså mig och mina närmsta.

Men jag tänker som så att den kommer ju då att bli ganska lik den jag hade förra året för mitt liv har inte ändrats så mycket. Jag har samma underbara familj, jag studerar fortfarande och jag gillar ungefär samma saker fortfarande. Ja men så tråkig är jag ;)

Så vad tycker ni?
Har ni några förslag?
Några frågor som ni vill att jag ska svara på?
Jag kanske ska be er skicka in frågor (24 stycken behöver jag) och så betar jag av frågorna i en julkalender?
Eller hur ska jag göra?


Ja snart ser det nog ut så här igen....
julkalender | |
#1 - - LILITH - Borderline & mamma:

Jag tycker att du ska ha en julkalender. Fast jag kan ju erkänna att jag inte kommer på någon fråga, men det är det förhoppningsvis andra som gör :)

#2 - - Anonym:

Skall vi skicka 24 frågor till varandra? Så kanske jag gör en ny start!?!



Kati

Upp