Melissa Horn konsert...

Den 30:e november så ska jag och min äldsta dotter gå och se Melissa Horn på Cirkus i Stockholm.


Idag bokade jag även bord till deras restaurang så att vi kan gå och äta lite gott innan
(och kanske dricka något gott, hon är ju 18 år nu).
Kan vara ganska skönt att äta på samma ställe som konserten så slipper man känna sig stressad med notan och allt.


Känns lite svårt att tänka sig att detta lilla knyte nu är 18 år och ska gå på konsert med mig.



Familj | |
#1 - - Lilitha:

Haha, ja åren går fort. Hoppas att ni får en underbar kväll tillsammans.



Kram söta du...

Lilitha

#2 - - vuxenmamman:

Mysigt! Det är också kul är man kan dela intresse.

KRAM

#3 - - Ninni:

Va kul att ha en dotter att gå på konsert med=)



Ha det..kramen

#4 - - Fnulan:

Åh vad mysigt!! Kul att göra ngt med de små...

#5 - - Susanne P:

Tänk att småttingarna är så pass stora, åren går så fort.

Min minsta har nyss tagit körkortet och nu är alla myndiga...

Men visst är det mysigt när man kan gå ut tillsammans!

Ni får säkert en jättetrevlig kväll med god mat och dryck med härlig musik.

Kram

#6 - - skogstrollet:

Åh, nu blir jag riktigt avundsjuk. Nej, egentligen inte, men jag hoppas att ni får en riktigt härlig kväll. Det är mysigt när man kan gå ut tillsammans så där...! Ha så roligt!

#7 - - Jenny:

Vad mysigt ni ska ha du och dottern! (söt babybild:)) Melissa Horn gillar jag oxå, hon har en sån vacker röst!



Ha en trevlig vecka!



Kraam Jenny

#8 - - Lotta:

Va mysigt! Bra tänk där med restaurangen, alltid gott med lite mat innan, så man helt kan koncentrera sig på Melissa sedan.

Ser fram emot när din julkalender ska börja, minns att det var väldigt trevlig läsning förra året.

Ha en bra dag!



Kram

#9 - - Camilla:

Mor och dotter kväll. Det kommer att bli en kanonkväll.

Kan inte bli annat..en kanon artist ska ni ju se också.

Gud så trevligt ni kommer att få.

Sv: Ser framemot att få se din toalett :)

Kram!

#10 - - Aggie:

Och hon är lika söt nu, smutt så gullig!

Agneta kram

#11 - - erika:

vill också ju :(

Upp