nu äntligen...

Hemtentan skickades precis in och nu ska jag försöka ta helg. Jag kan inte göra något mer för tentan nu så det får bära eller brista. Imorgon och på söndag ska jag jobba och få lite storhelgs tillägg, inte helt fel faktiskt. Men fy jag är helt slut nu efter tentan så nu får det bli soffan och lite chips eller kanske en varmmacka. Såg en bild på FB på en varmmacka som någon skulle äta nu och jag blev så sugen, så kanske orkar jag göra mig en.

Vi hörs. Imorgon eller på söndag ska jag försöka lägga upp veckans steg. Idag har det inte blivit så många steg, jag kom aldrig ut på någon promenad utan har skrivit på hemtentan hela dagen. Bläddrat, letat, skrivit, strukit, skrivit till och fixat...

utbildning | |
#1 - - Agneta:

vad skönt det måste kännas att fått iväg tentan! Sitt nu ner under kvällen och jag hoppas att du fick en riktigt god varm macka!

Ha det så bra på jobb under helgen!

kram

#2 - - Fnulan:

Usch ja det är en urladdning som heter duga när man skickat in! KRAM

#3 - - Ninni:

Blev det nån macka=) Kändes tentan bra..hopas du får MVG...ha en skön helg..kram kram

#4 - - anna:

vilken lättnad att ha skickat in den :)

#5 - - Ama de casa:

Vad duktig du har varit och vad skönt att den är inlämnad :-)

#6 - - Linda aka Javamorsan:

Härligt att fått detta gjort nu förstår jag :)



Hoppas du njutit av din söndag Kram

Upp