ny länklista...

Nu har jag fyllt på min länklista.
Den är lite osammanhängande för en del har sina bloggnamn som länknamn och en del har sina namn som länknamn.
Om ni inte finns med i länklistan men gärna vill vara där så kan ni väl bara hojta till
och vill ni ha erat namn där istället för bloggnamn eller visevera så hojta till även då.
Okej?

Allmänt | |
#1 - - Fnulan:

Litar helt och hållet på dig! Är Fnulan ju! =)

#2 - - maria:

Hallå vännen :)

En massa goa kramar och kärlek till dig från mig <3



Kramar

#3 - - Nyckelpigan:

Vilken fin blogg du har & härliga bilder allihop!

Hamna på din länklista vore jättekul men bara om du själv vill förstås =) Kram

#4 - - Camilla:

Jag står där! :)

Det spelar ingen roll för mig om det står Camilla eller cammo69.

Huvudsaken är att jag står där :)

Kram!

#5 - - Sara- Mamma till Yrla och Noel:

Tack så mycket för dina fina ord :) Men även om de va hemskt har de gett mej en erfarenhet jag kan lära mina barn. Sprid de gärna vidare och länka inlägget om du vill, så alla får se så kanske man kan göra lite för dom som än idag är utsatta för samma sak

#6 - - Sara- Mamma till Yrla och Noel:

Jag har svårt att förstå när folk skämtar, förstår när de är folk jag värkligen känner, har svårt å se skillnad på ironi och allvar. Hade svårt för emati när jag va mindre, sen när jag e ledsen låser ja in mej mycket i mej själv, när ja va mindre agerade ja ut de med självskade beteende som resulterade i väldigt fula ärr på armarna.

Jag måste få saker väldigt bokstavligt förklarat för mej om de inte är jag själv som har bestämt att så och så ska vi göra.

är de nån som ändrar mina planer som jag har bestämt rasar hela världen just då. man kan inte ringa å säga jag kommer förbi nu å hämta de å de, då får ja panik man måste ringa å fråga innan hälst en dag innan, men jag kan riva upp andras planer. när jag va mindre va man tvungen att väääldigt bokstavlig gick inte säga tex : sara kan du ta på dej dina stövlar för de regnar ute. Ja sa ja å gick ut med mina gympadojor, klart ja kan ta på mej dom men du sa inte att jag SKULLE göra de NU. hoppas du förstod lite hur ja tänker å fungerar och det hjälpte dej :P kram

#7 - - Barnens Hjältar:

Jag kör bloglovin på de flesta, har du det förresten?

#8 - - Lotta:

Va glad jag blev när jag hittade mina "tankar om bilder" länk hos dig.

Hoppas du får en bra dag!



Kram

#9 - - messan:

Visst är det frusterande ibland...men jag har tur som har världens bästa läkare. Önskar att alla hade det!

Varma kramar

Upp