om att längta efter mammas mat...

Min mellandotter har levt "vuxenliv" hemma hos pojkvännen nu i snart en vecka och igår fick jag en så gullig logg på min FB-sida:

"hej mamma, tänkte bara säga att jag saknar din mat och rena kläder. kommer hem imorgon med lite smutstvätt och hopp om hemlagad mat som inte badar i fett ♥"

Ja men kan man få mer kärlek från en 16-åring tro....

Klart hon ska komma hem och få lite hemlagad mat och rena kläder, hjärtat mitt.


annars minns jag när hon var så här stor och duktig...

Och så tycker jag att ni ska gå in och läsa om mobbning hos Sara.
Fy att lärare får och kan bete sig så illa! Det är fruktansvärt.
Familj | |
#1 - - Freja:

Skönt att höra att mammamyset inte är slut i och med tonåring, jag får min första tonåring i morgon.....

#2 - - Freja:

Skönt att höra att mammamyset inte är slut i och med tonåring, jag får min första tonåring i morgon.....

#3 - - Martina:

När man övar sig på vuxenliv så är det klart man inte ska ta i för hårt. Då är det skönt att ha någon som kan ta sig an det riktigt svåra : Tvätt och utfodring :-)

#4 - - inger stark:

Pussgurkan, eller hur!

#5 - - Fnulan:

Hahha ja det är underbart att höra! Då kan man tvätta i en vecka eller hur!

#6 - - Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak:

Men åh så söt! :)



Härligt att höra att hon saknar din mat! :) Kärlek där. :)



Kram!

#7 - - carina:

Å vad gulligt sagt av henne :)

Måste värma ett modershjärta :)

Kramen vännen♥

#8 - - Barnens Hjältar:

Vad sött :-)

Hoppas du har en bra kväll!

#9 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Söta tonåringar :) Det är helt underbart när de visar sin kärlek på sitt sätt :)



Ha det gott

#10 - - mammakero:

Det är så härligt när de vänder tillbaka efter att ha stigit iväg långt på sin egna väg.

Upp