sammanställning av några dagars steg...

En liten sammanställning av mina steg de senaste dagarna.




5/11 - 14485 steg


6/11 - 13427 steg


7/11 - 4672
(fast hrä måste stegräknaren ha suttit helt fel för jag tog en lång promenad innan och efter skolan, hoppade av och på bussen flera hållplatser tidigare/senare)


8/11 - 13026 steg
(här tog jag samma promenad till och från skolan som dagen innan - lite skillnad i antal)


9/11 - 6474 steg
(lite latare skoldag)

Ja det var några dagars steg. Till helgen lär de öka rejält igen eftersom jag jobbar igen.

stegtävling | |
#1 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Ja det var riktigt piiiinsamt!!



Sen måste jag ju säga: Guuuud vad duktig du är med stegen.. herre jösses!

Jag beundrar alla som har sina räknare och kämpar på :)



Kram

#2 - - soffie:

hejja hejja dej:) ha en härlig fredag imorrn

Upp