sammanställning av veckans steg... del:3



Veckans steg:


30/10 - 17077 steg (det syns när jag jobbat)


31/10 - 9319 steg


1/11 - 8707 steg


2/11 - 5929 steg


3/11 - 17885 steg (det syns när jag jobbat)


4/11 - 2143 steg (eller när jag suttit hemma med en tenta som ska in)

Ja det var veckans steg...

Jag måste nog börja fota på morgonen istället för på kvällen, blixten gör att det blir så konstigt. Eller så får jag ställa mig under kökslampan kanske...
stegtävling | |
#1 - - LILITH - Borderline & mamma:

Jag tycker det syns bra trots blixten. Jag fotar alltid det sista jag gör innan jag kryper ner i sängen, annars kanske man missar något steg :)

#2 - - ♥ Carina ♥:

17 också vad mycket steg du får när du jobbar ;) Jag tänker försöka hitta en app till mobilen så jag får en stegräknare på den :)

Kram

#3 - - Nett:

Bra vecka, med den högst upp som topp :) Underbart. Kram

#4 - - soffie:

guu va du har gått ,bra jobbat:) kramis

#5 - - Barnens Hjältar:

Vad duktig du är, skulle med vilja komma igång men får inte tummen ur :P

#6 - - Agneta:

inte illa med alla dessa steg....!

Och fy sjutton vilka dumma bokstäver jag får hela tiden, vi har ju byggt in oss nu! Du är ju en hejjare på Wordfeud :-)

kram

#7 - - Lotta:

Bra jobbat, man inser nog inte hur många steg man går förrän man sätter på sig en räknare.

Vad kul med brevet du fick ang fossilerna, alltid roligt när andra intresserar sig för det man håller på med.



Ha en bra söndag!



Kram

#8 - - Ninni:

Snyggt jobbat..många steg blir det, får nog ta fram min stegräknare igen=)



Ha en skön söndag, kramen

#9 - - Ingrid:

Åhh, vad duktig du är!! själv åkte jag på en ruskig hälseneinflammation för några år sedan när jag använde den (lite tävlingsinriktad där...) gick gipsad i tre veckor....så fick lova mannen inte ta på den igen

#10 - - Helene:

BRA JOBBAT !!

Va duktig du är.

Hoppas du har haft en bra helg.

Kram Helene.

Upp