dagen idag...

Dagens idag kommer nog inte att bjuda på många överraskningar. Jag måste försöka läsa ikapp i mina arkeologibok - jag har helt enkelt jobbat lite för mycket för att hinna med skolan så bra som jag vill. Inte helt okej arbetsfördelning alltså - men det blir trevligt när lönen dimper in på kontot i november.

Så dagen idag kommer att ägnas till läsning och åter läsning. Så stegen lär väl hamna på typ noll idag... Men vissa dagar blir sådana dagar. Sen måste jag nog försöka hinna med att uppdatera min "länklista" till andra bloggar. Den är inte helt färsk om jag säger så - utan måste uppdateras snarast.


foto:jag

Men igår jobbade jag och fick ihop hela 12320 steg. Inte så illa va...

Vardag | |
#1 - - Ann Catrine:

Ojojo, vad du är duktig på att stega!

jag är fortfarande förkyld och går bara mellan

väggarna här hemma...



Kul att du är med och gissar i min tävling!

Lycka till ;-)



Kram

#2 - - ♥ Carina ♥:

Du kanske kan gå omkring och läsa... ;)

Kram

Upp