den hemilga bokvännen var...

Min hemliga bokvän var mimmimarie.

Tack än en gång för det fina paketet.
Boken läses just nu, lakritsen är snart uppäten, kaffet är urdrucket...

Jag hoppas kunna vara med även på nästa pocket och prassel,
för det var ett trevligt sett att förgylla dagen för någon annan och att få ens egna dag förgylld.

pocket & prassel, bokpaket. | |
#1 - - Kristina:

Jag tycker att det där lät som en jätterolig idé och skulle också gärna vilja vara med nästa gång. Jag får hålla utkik hos En bok om dagen så jag inte missar det!

#2 - - Doktor Glas:

Hihi! Jag hade nog tyvärr inte hunnit med så mycket gissande ändå, eftersom det var de sista veckorna med bröllpsplanering. :)



Tusen tack för paketet! Böckerna såg spännande ut och jag blev verkligen nyfiken på salmiakcrèmen. Visste inte att de gett sig på andra smaker än nötversionen (och den älskar jag).

#3 - - Ann Catrine:

Ja, visst är det skoj!

Jag har listat ut vem jag fick mitt paket av,

men kan inte på något sätt kommentera hos henne,

och ingen e-postadress finns på bloggen...

Den jag skickade till har ännu inte gjort något

inlägg, men jag ser på hennes blogg att hon skulle

resan bort några dagar...

Hoppas iallafall att hon uppskattar pryttlarna ;-)



Önskar dig en skön, och förhoppningsvis, ledig, helg!



Kram!

#4 - - Agneta:

vad spännande att få ett helt paket med små överraskningar i.

#5 - - Ann Catrine:

P.S



Jordens Väktare är en helt fristående thriller!

#6 - - Anonym:

Jätteroligt att du gillade vad du fick, trots önskelista finns det alltid en liten osäkerhetskänsla. Själv får jag vänta ytterligare några dagar på mitt gröna paket.

#7 - - mimmimarie:

Jätteroligt att du gillade vad du fick, trots önskelista finns det alltid en liten osäkerhetskänsla. Själv får jag vänta ytterligare några dagar på mitt gröna paket.

#8 - - Ylva:

Vad lustigt! Jag har träffat Mimmimarie på en bokbloggträff.

Upp