fotoutmaning...

Fnulan har gett oss en utmaning, vågar vi visa upp gamla skolfoton på oss själva. Och självklart hänger jag på den utmaningen. Nu hittade jag tyvärr bara foton från när jag gick på dagis och sedan från högstadiet (låg och mellanstadiebilderna ligger kanske hemma hos mamma) men det får väl duga.


1 år                3 år                  5 år    


8 år (tror jag) efter en rejäl cykelvurpa utan hjälm....


1986, 1987, 1988, 1989 och 1990


Här är jag 16 år och på min första utlandssemester. Sommaren 1988

Jag orakde inte börja scanna in bilderna så där ordentligt utan allt är avfotat från mina albumd.

Kika gärna in till Fnulan också...

livet | |
#1 - - Martina:

Oj stackare vilken vurpa det måste ha varit.

Tur att du klarade dig trots att du var utan hjälm.

#2 - - Nett:

Häftigt, det har jag missat att hon har en sådan utmaning, måste kolla :) Vad fin du är där på bilderna! Kram

#3 - - Fnulan:

Åååå men vad fin du är!!!! Vad kul och modigt att du var med =)=)=)

Upp