helgens steg...

Det blev inte många steg i helgen.
Idag tog jag en kvällspromenad på ca:30 minuter faktiskt bara för att öka på stegen.

Men jag märker att min stegräknare räknar lite olika beroende på vilka byxor den sitter på och hur den sitter.
Idag när jag promenerade så kontroll stegade jag och då var det bara vart annat steg som räknades med, när jag då drog ner byxlinningen lite så stegräknaren hamnade mer nere på höften så räknades plötsligt varje steg. Så detta måste jag alltså hålla lite koll på. Det är ju inte så skoj om inte alla steg räknas med...


lördag 22/10: 4729 steg


söndag 23/10: 7191 steg.
Vikt och motion | |
#1 - - Sara, mamma till tre små troll:

Ja han övar på allt han kommer över :P

#2 - - ejmis:

Svar: Jag har fått betala en summa för produkterna så dom är mina nu. =)

#3 - - Ann-Sofie Sojka-mamma till Isak:

Tack du! Vad skönt att höra att man inte är ensam med sådana tankar. Idag känns det bättre och jag är full av energi.

Nu ska jag strax träna här hemma. Och så ska jag se till att inte få några dåliga tankar. =P

Kram!

#4 - - Linda w L2K:

Bra jobbat! För in dom på en gång!



Sv: jo, livet har nåt sätt att ta sig emellan mig och stegen, speciellt på helgen. ;-)



Jag hade samma problem som dig med stegräknaren förut men sen jag bytte till en som man kan ha i fickan (fast jag har den i bhn) så går det bättre! :o)

#5 - - Ama de casa:

Stegmätare är väldigt peppande - men då måste den ju gå rätt. Inte hoppa övre steg! (Om den hittar på några extrasteg gör dock inget... ;-) )

#6 - - carina:

Bra jobbat! Alla steg är bättre än inga alls :)

Kramen vännen♥

#7 - - soffie:

duktig du är jag måste komma ihåg att sätta på mej min då jag går ut, kramen

#8 - - Yohanna i Las Palmas:

Ja stegräknare lever sina egna liv. Min räknar också konstigt. Jag har den på trosorna INNE i byxan för har jag den i byxlinningen så räknar den jättetokigt.

Men denna som hon ovan berättar om som man har i fickan alt. bhn låtyer ju bra. Och en annan tipsade om en som man har i ett snöre om halsen.

Nytt köp kanske vore på sin plats ;)



Hälsningar

Yohanna som visst tycker att du ska vara med på real lifen denna veckan. Du behöver inte rota så djupt i garderoben ;)

Upp