hemligt bokpaket...

Idag fick jag mitt hemliga bokpaket från min hemliga bokvän.
Och vilket paket sedan, så mycket trevligt där i.


Innehållet i paketet. foto:jag

En bok som jag aldrig har hört talas om med en författare jag inte kände till men som jag tror att jag kommer gilla mycket. Ett fint "bokmärke" och ett litet skrivblock passar väldigt bra nu när jag studerar.
Kaffe och lakrits kan det bli bättre.
Tack fina bokvän - du träffade helt rätt med innehållet.

Och din fråga ska jag försöka finna svaret på. Återkommer med det.
Nöje | |
#1 - - Ann Catrine:

Vad mycket härligt du fick i paketet!

Jag ska posta mitt imorgon,

tror jag fått till det ganska bra och passande...

Såg att En Bok Om Dagen även ordnar liknande inför jul...

Fast då har man väl så många paket att ordna ändå... ;-)

#2 - - Agneta:

vilken fullträff du fick i ditt paket :-) mysigt att få allt det där!

#3 - - Ötjejen:

Åh, vad roligt!!! Kaffe och lakrits, mums!!! Visst är det underbart med vardagslyx!!

#4 - - Nett:

Kul med paket :) Tack för matchen ikväll, hoppas att dte blir fler framöver. Nu blir det i allafall säng för min del. Godnattkramen

#5 - - Barnens Hjältar:

Färgen är köpt på shock, poppy red heter den. hon har blekt ner håret innan.

#6 - - maria:

Vad roligt med ett hemligt bokpaket :)

Grattis vännen...



Kramar fina du <3

#7 - - Fnulan:

Men gud vad skoj!! Kan du inte berätta om det där????? Eller det har du kanske :/

#8 - - ejmis:

Härligt!! Jag har också fått paket men det visar jag först i morgon. =)

#9 - - ♥ Carina ♥:

Fina grejer du fick :)

#10 - - Linda aka Javamorsan:

Vilket härligt paket. Kaffe är alltid bra. Böcker kan man aldrig läsa för många och knapra lite lakrits till det kan aldrig slå fel.



Hoppas du får en skön dag nu Kram

#11 - - Aggie:

Ojsan vilket paket och nya författare är intressant, ibland blir det fullträff!

Agneta kram

#12 - - Yohanna i Las Palmas:

Vad kul och lite spännande. Känns kanske lite som att ha ett spännande förhållande i smyg he he

Hälsningar

Yohanna som nu kör real life från sitt kylskåp ;)

#13 - - carina:

Du har nått hos mig :)

#14 - - Din hemliga bokvän:

Du har gissat alldeles rätt! Jag blev så glad när jag såg kommentaren på min blogg och fotot här att du gillade innehållet. Även om inte alla har fått sina paket än så hoppas jag att du kan basunera ut för världen att jag är den skyldige.

//M

Upp