imorgon drar det igång...

Imorgon börjar stegtävlingen/räkningen på Wloggen.. Jag passade på att testa min nyinköpta stegräknare idag på jobbet. jag jobbade 14-20.30 och fick ihop 7874 steg och då var det endå en ganska lugn kväll. Så jag kommer nog starta stegräkningen bra i alla fall eftersom jag jobbar lördag och söndag också och sedan får jag väl tävla mot mig själv och se till att jag håller jämna steg med dagliga promenader.
Vikt och motion | |
#1 - - Ninni:

Stegtävling är kul och det sporrar en att gå måånga steg!



Den nya serien gillade jag om än lite otäck på måndag måste jag se den alldeles ensam..hua.



Ha en fin lördag..kram

#2 - - Ann Catrine:

Yes!

Idag drar vi igång (!)

Ingen vidare bra dag för mig att starta på,

men, det kommer ju andra dagar!

Jag har gått och blivit förkyld,

snorar och nyser utav bara den...

Känner mig febrig, men termometern stannar på

(som vanligt) knappt 36...



Kram på dig!!

Upp