ja har man en värkdag så har man...

Idag har kroppen inte velat som jag velat och det märks på stegräknaren kan jag lova.
Har bara varit hemma idag och gått från soffan till köket till toaletten - ja ungefär så.
Värken i kroppen har inte vart rolig idag...


28/10 - 425 steg

och imorgon ska jag jobba och jag bävar lite för det faktiskt....
Men har man satt upp sig på jobb så har man och pengarna som blir i november är ett bra tillskott...
stegtävling | |
#1 - - Pia:

Usch och fy.. stackare!! Känner igen det där och då handlar det mest om att smärtlindra och hoppas att dagen snart är över!

Hoppas du mår bättre nu! Kram!

#2 - - Camilla:

Tycker SÅ synd om dig.

Hoppas att det gick bra att jobba.

Kram!

#3 - - snigelpicka:

Jobbigt att ha ont :(

#4 - - Ingrid:

Samma här en tid, hoppas det är vädret och hösten... Kram

#5 - - Agneta:

usch då, nu ser jag varför du bara hade lite steg en dag. Man ska nog inte börja läsa en blogg uppifrån...! Trist med en värkdag, jag hoppas att det känns lite bättre nu.

kram

Upp