jag förbannar min feghet...

Jag är så otroligt feg när det kommer till att gå fram och hälsa på människor som jag inte känner, bara känner igen. Eller jag tror jag kanske känner igen dom och då vågar jag inte gå fram och fråga. Och idag kan jag verkligen förbanna denna feghet. Tre bloggare som jag ofta läser tyckte jag att jag såg nere i centrum (Farsta centrum) men eftersom jag inte var helt säker så vågade jag inte gå fram. Nu när jag sitter hemma i min lugna vrå så är jag nästan 100% säker på att det var dom jag såg. Om jag ändå hade vågat gå fram och fråga, jag tror det var Martina, Linda och Johanna. Jag vet ju att folk inte bits, men jag har nog så enormt dåligt självförtroende att jag tror att de vill väl inte träffa mig... Ja jag vet, man ska tro på sig själv, bla bla bla. Lättare sagt än gjort kan jag lova!

Så nu sitter jag här med en mugg kaffe och ska läsa ett kompendium på Danska och jag börjar fundera på om det inte hade varit bättre att ta några öl till texten. Då kanske den hade blivit enklare att läsa, eller i alla fall roligare. Danska är svårt att förstå i tal tycker jag och jag kan lova att i text är det endå svårare.


foto:jag
livet | |
#1 - - Ninni:

Ahh va synd att du inte vågade=( Men törs man inte så törs man inte.



Ja ta ett par Öl ihop med texten..verkar vara en bra ide..kram kram

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhh jag kan lova dig att de hade blivit jätteglada om du gått fram <3



Johanna är världens mysigaste tjej!!



Jag kan lova dig att jag ALLTID blir superglad när någon hejar :)

En gång hörde jag: Tjejmorsan... hej Tjejmorsan..



Hahahah jag mitt dumma nöt tänkte ju inte på att det var mig personen försökte få "kontakt" med ;)



Så fram och hälsa :) Det är underbart!!



Kram

#3 - - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset:

Nämen vettuvad! :p

Ser du mej i centrum eller någon annanstans!

Kom och säg hej, jag lovar att jag är jättesnäll, lite väl pratglad kanske så öronen dina kanske trillar av. ;)



Kram

#4 - - Linda W L2K:

Jag hade bitits! ;-)



Nästa gång biter du ihop och säger hej! :-)

#5 - - carina:

Kan känna igen mig lite av vad du skriver!

För tänk om det skulle vara någon annan än vad man trott???

Men nästa gång vågar du :)

Kramen vännen♥

#6 - - Husfrun:

Å, sån är jag också ;)

I dag trodde jag först att jag såg en bloggerska på centralen i Gbg, men jag bedrog mig. Såklart att det inte var hon. Men om... ja, då hade jag rackarns gått fram och sagt hej :)

#7 - - Helén:

Så synd att du inte vågade, det hade säkert blivit jätte glada.

Utmana dig själv att du nästa gång ska åtminstone säga hej till en av de du möter. Det är ju ett steg i att du slipper tänka...varför gjorde jag det inte.



KRAM

#8 - - Kenneth:

Carpe Diem säger jag bara fånga dagen alltså o vad den har :)

#9 - - soffie:

ta dej en Carlsberg så kanske det blir bra:) nej men va knäppt får ni danskatexter på kursen ,hóppas du fattar lite iallafall, kramen

#10 - - Fnulan:

Hade du inte kommit fram till mig hade jag blivit så ledsen, jag är supersnäll =)=)=)

#11 - - Barnens Hjältar:

Hej, sorry sent svar, självklart kan du mejla :-)

Kram på dig!

#12 - - Tant Marit:

Jag hade nog inte vågat gå fram, man är ju så rädd att störa, vill liksom inte sticka ut, vara till besvär...

Typiskt svenskt?

Upp