jag har inte hunnit...

Jag har inte hunnit börja kolla på filmerna: "den som dräper". Så på måndag kommer jag nog att kika på del 2 på tvn om det inte blir så att mamma och jag går och ser på Niceville på bio då. För i så fall ser jag på del 2 senare.

Jag jobbar nu hela helgen så filmerna får ligga och vänta på mig. Men jag är helt övertygad om att de är bra. Recension får ni alltså senare.

Jag har gjort min fototriss inför imorgon, den ligger och väntar på att bli publicerad. Så i natt kan ni se den här.


foto:jag

Annars roar jag med detta: WF. Jag har börjat kunna spela lite mer taktiskt nu så poängen blir högre och det blir lite mer spänning. I början så lade jag bara första bästa ord som jag såg att jag kunde lägga, men nu så får det ta sin tid, nu letar jag istället över spelplanen vart jag kan ta poäng...
Vardag | |
#1 - - Maya:

Hihi, jag vågar inte börja med WF, tror jag kommer bli beroende :))

#2 - - Linda aka Javamorsan:

Har också lärt mig att vara mer taktisk. Det tar lite tid att lära sig knepen men det kommer :)



#3 - - carina:

Jag har sett första programmet av serien, verkar vara kanon bra :)

Kramen vännen♥

#4 - - Kenneth:

Har fortfarande inte testat det där får nog ladda hem det o kolla

#5 - - ♥ Carina ♥:

Jag hann inte heller se första delen. Ska försöka se om man kan titta på den på tv4 play :)



Wf verkar så kul! Jag måste nog snart köpa en ny mobil :)

Kram

#6 - - Martina:

Men gud ska man vara taktisk också ;-)

#7 - - Fnulan:

Dumma WF man gör ju inget annat....

ALlt bra med min sköna?? Jag har som vanligt varit självupptagen!

Upp