lista...

10 FAVORITER
Färg: Svart och vinrött.
Mat: nästan allt, men måste jag välja så blir det nog Tacos.
Musik: Melissa Horn.
Film: Stekta gröna tomater.
Sport: vet inte alls, jag är inte så sport intresserad.
Årstid: Höst.
Veckodag: Lördag.
Resmål: Spanien - Teneriffa.
Glassmak: Choklad (gärna med chokladbitar i oxå).
Tid på dygnet: 21.00.



9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: mår bra - livet är helt okej just nu.
Smak: kanel.
Kläder: mjukisbyxor, linne och bh.
Bakgrund: hallen.
Ljud: ljud från tv:n, maken ser en Star Trek film.
Nagellack: nej.
Tid: 22.19.
Omgivning: datorrummet.
Irritationsobjekt: livet känns rätt bra just nu.



6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Ja det hände väl ibland under tonårstiden.
Brutit mot lagen: ja tyvärr.
Blivit arresterad: nej, men varit på polisförhör tyvärr.
Badat naken: ja - varje gång jag badar i badkaret ;) utomhus: jo det har nog hänt.
Varit med på TV: nej.
Kysst någon du inte känner: ja det hände väl också under tonårstiden.



3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Jens, mamma och storasyster.
Du tycker om: om jag bara får välja tre så måste det bli: mina tre döttrar. Annars finns det många runt mig som jag gillar och älskar. Maken, barnen, mamma, syster, (styv)pappa, kompisar m.m.
Du inte gillar: ja visst finns det personer som jag inte gillar.



2 VAL
Kaffe eller te: KAFFE!!!
Vår eller höst: höst.



1 ÖNSKAN
önskan: min allra högsta önskan är att mina barn ska få växa upp till tre enastående vuxna kvinnor och få ett bra liv - det är prio ett i mitt liv, att barnen mår bra och ska få må bra i framtiden.



alla foton är tagna utav mig!
Nöje | |
#1 - - emelie:

hahahhaha svaret på kaffe/te <3

#2 - - pubes:

sv: ja det är jättegott! jag köper i thébutiker, tror det är enda stället man kan köpa sånt thé på. möjligtvis nått café eller nått :)

#3 - - Mona:

Mycket av det du svarat, stämmer in på mig med. :)

Ha en bra dag.

Kram

#4 - - inger stark:

Lite förvånad, är det hösten som är bäst! Vilka vackra blomkort på våra vackra blommor i kolonin. Sommaren är bäst tät följd av våren eller tycker jag tvärtom. På våren ligger allt framför en. Kram min älskade dotter

#5 - - Barnens Hjältar:

Vilka roliga listor :-) Kul att veta lite mer. Visst är det roligt att kunna plocka fram gamla bilder sen. Jag har köpt en extern hårddisk som jag samlar allt på årsvis. Ja åtminstone de år som jag haft digitalkamera :-)

#6 - - Helene:

Vilken kul grej !!

Och super-fina bilder...

Ha en bra dag.

Kram Helene.

#7 - - Kenneth:

Fina Blomografier :)

#8 - - carina:

Vilken kul grej :)

Alltid roligt att få läsa om andra vad dom skriver!

Fina bilder!

Kramen♥

#9 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vilken kul lista! Inget emot om jag snor den va :)



Hoppas du haft en fin dag nu Kram

#10 - - soffie:

vilken rolig lista och så vackra bilder,kram

#11 - - Ann Catrine:

Vilken rolig, och lite annorlunda lista!!



Kram

#12 - - Anonym:

Det var roligt att lära känna dig ytterligare... en kul lista... lånar den hoppas det är okej!?!



Ha det gott!



Kati

#13 - - Doktor Glas:

Vilken vacker ros på bilden under "9 för tillfället". Vad är det för sort?



Tusen tack för bokpaketet! Nu ska det läsas, drickas te och smaskas godis! :)

#14 - - Agneta:

vilken bra lista, vad roligt att få läsa mer om dig och vad du tycker om :-)

kram

Upp