packar paket och sedan skola...

Just nu packar jag ett litet paket till min hemliga bokvän i månadens omgång av pocket och prassel. Jag hoppas att jag har lyckats "pricka" rätt med innehållet.

Sedan bär det av till skolan och idag påbörjas en ny delkurs. Första delkursen på 7,5 poäng är alltså i och med hemtentan avslutad. De här veckorna har verkligen gått fort, jag hinner inte riktigt med känner jag. Fortsätter det i den här farten så är det snart dags för julpyssel, julbak och julklappshandel....


Och som vanligt kör jag lite WF, väldigt bra tidsfördriv på bussen till skolan... foto:jag
Vardag | |
#1 - - Nett:

Även jag har skaffat hem det till mobilen nu. Nybörjare såklart med endast tre matcher spelade, men rackarns jag vannn de alla tre :) Kram

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Det var värst vad alla håller på och spelar detta. Jag känner mig ju held om bakfoten, omodern och ur tiden ;)

Hälsningar

Yohanna

#3 - - messan:

Det kanske vore nåt för mig WF:). Jag var fast i ett spel för ett par år sen och jag slutade aldrig spela...;). Skönt med tentan.

Kram

Upp