stegen igår...

Igår kom jag upp i riktigt många steg och jag förstår inte riktigt hur det kunde bli så mycket bättre än i förrgår. Jag tycker att jag gick nästan lika mycket båda dagarna.
En tur extra till affären blev det dock igår...


12710 steg den 25/10-11  foto:jag

Stegräknaren som jag använder är helt nyinköpt och jag har den fastsatt i midjan på byxorna som det står att man ska ha. Men idag ska jag testa min gamla stegräknare också.
Jag har en sådan där som man kan ha liggandes i fickan eller hängandes runt halsen, men batteriet var slut så jag inhandlade ett nytt batteri igår.
Så idag ska jag ha båda stegräknarna på mig så får vi se om de mäter lika.
stegtävling | |
#1 - - Sandra:

Heja dig!! Man kanske skulle skaffa en sån! Själv zumbar jag på torsdagar. Man kanske skulle ha stegräknaren på sig då! :-)!

Ha en bra dag!!

Kram!

#2 - - Trolda:

duktiga du - stega på! =D och tack för grattiset hos mig till linus - tänk att du har en dotter som fyller på samma dag! GRATTIS till henne i efterskott så! =D



Trolda - kramar =D

#3 - - Znogge:

Glädjeräknare ska man se upp med. Lurar sig bara sig själv...

#4 - - Nett:

Härligt många steg det där.. Visst är det kul att se hur mycket man har gått. Jag funderar mer och mer på den appen som man kan ta till mobilen, får ta och kolla upp detta. Kram

#5 - - Ama de casa:

Stegmätare är bara såååå bra! Men dom ska ju räkna rätt också...

:-)

#6 - - maria:

Visst är det härligt när siffrorna kommer över 10 000 steg :)

Man känner sig såå nöjd med sig själv :)



Syns i morgon vännen <3

Kramar

#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Ja gör det!

Jämför dem och så får vi se vad som skilöjer. Jag har två också och jag tycker de räknar helt olika. Jag ska banne mig sätta på mig bägge och se vad som händer.

Det är enna riktiga lurisar de där stegmätarna. Och man kan ju inte kontrollera dem heller, för vem orkar gå och räkna steg i huvudet hela dagen?



Hälsningar

Yohanna, som kör real life ända tills vi går och lägger oss ikväll. då kommer sammanställningen.

#8 - - Husfrun:

Ska bli intressant att se om de räknar hyfsat lika. Själv är jag bara intresserad av att ha en om jag vet att den mäter rätt :)

#9 - - soffie:

wow va du är bäst, ska komma ihåg att ta med mej stegräknaren till London för där blir dte massor med steg kan jag lova, kram

Upp