stegtävling och böcker...

Idag startar stegtävlingen hos Willvin och självklart hänger jag på. Idag har jag jobbat och fick ihop 12233 steg. Ganska bra jobbat.


foto:jag

Jag skulle visa er vilken bok jag läser just nu, varvat med kompendium.


foto:jag

Fasanjägarna av Jussi Adler-Olsen. Varvat med kompendium om Sten- och Bronsåldern.
Boken är riktigt bra och spännande. Jag gillar hans sett att skriva. Recension kommer senare.

Vardag | |
#1 - - Lotta:

Stegtävlingar är kul tycker jag. 16,000 steg har jag fått ihop idag.

Kram

#2 - - Ann Catrine:

Det måste jag säga var bra stegjobbat!!



Du, Fasanjägarna läser ju jag också nu!!!

Ska bli kul att se om vi tycker likadant...

(jag har mer än hälften kvar att läsa)



Nattinatti vännen!

#3 - - Agneta:

alltid kul med stegtävlingar, vi hade det på jobb förra året och det är inte klokt med steg man får ihop under en arbetsdag

Upp