test av tamponger via buzzador...

Jag ska Buzza tamponger från O.B ProComfort.

En väldigt bra Buzz här hemma med tre tonårsdöttrar och en mamma.
Det lär inte bli svårt att Buzza och att dela ut dessa.


foton:jag

Ni kan bli Buzzadorer ni med, kika in här.
Buzzador | |
#1 - - Fröken M - vinn en wiggelkart !:

men guuud va bra ! jag får bara inbjudningar som jag inte blir uttagen till nu för tiden :(

Eller erbjudande om att köpa saker...

#2 - - Martina:

Väldigt praktisk buzzning!

Själv är jag med i "Tampons for free" så jag får en liten ask med reklam på då och då.

Eftersom jag har så oregelbunden mens så har jag lyckats samla ihop en hög askar så jag har ett bra tag framöver :-)

#3 - - Lejonkvinnan:

Vilken toppenbuzzning :)

#4 - - Åsa:

Perfekt! Det fick dottern här buzza för nåt år sedan, och vi har inte behövt köpa tamponger förrän nu =)

Själv komer jag inte med i en endaste kampanj nu för tiden... vet inte vad jag gör för fel?



Hoppas du får en fin onsdag!

#5 - - Helén:

Snacka om perfekt- kostar ju hur mkt som helst.

Upp