äntligen...

Äntligen hittade jag dom!

Salmiak-crémen som jag letat så efter, idag hittade jag dom på City Gross.
Köpte fyra påsar salmiak-créme (till mig) och en påse nöt-créme (till maken)


foto:jag
mat | |
#1 - - Ötjejen:

Har jag aldrig sett!! De ser spännande ut, måste jag prova någon gång! Kramar!

#2 - - Martina:

Haha fick han bara en!? City Gross brukar vi ju storhandla på (ligger inte långt från där jag bor) så jag måste ju komma ihåg att titta efter dem nästa gång!

#3 - - Agneta:

:-D schysst fördelning det där! Jag såg sådana häromdagen i en godisaffär, tänkte på dig och att jag borde prova lakritsälskare som jag är..blev dock inget köp den gången men det kommer

kram

#4 - - maria:

bra fördelning :)

mest till frugan ;) helt rätt....



kramar fina <3

#5 - - Martina:

sv. Nej, jag bor i närheten av City Grossen i Kungens Kurva. Ego som man är tänkte jag inte på att det kan finnas fler haha

#6 - - Fnulan:

Åååååååååååååååååå det vill jag smaka!! Är det salt eller söt lakrits??? Ska kolla om jag med hittar



Cornelia har problem med gallan och det skulle stå panerad =)

PUSS

#7 - - linda - en vimsig mamma:

va finns dom i lakritz?? de måste jag testa!! kram

#8 - - carola:

va salmiak, den har jag aldrig sett.

Måste provas om jag hittar den;)



Sussa sött

#9 - - Nett:

Åhh, visste inte att de fanns i salmiak, men de i nötcreme är gammal klassiker :)

#10 - - Lotta:

Helt otroligt att detta är sant :-) jag måste skynda mig dit så de inte tar slut.

Tack för grattiset hos mig!



Kram

#11 - - Husfrun:

Haha, så mannen fick bara en ;)

Var de goda?

#12 - - carina:

Wow lakrits, då måste jag skynda och fynda :)

Kramen♥

#13 - - Ama de casa:

Hahaha! Rättvis fördelning där :-D

#14 - - Susanne:

Åh, salmiak... Hade ingen aning om att det fanns salmiak-creme. Det måste jag verkligen leta efter, jag älskar salmiak! :-)

Upp