en sådan där skön morgon...

Imorse hade jag en sådan skön morgon igen, jag vaknade till liv utan väckarklocka och gick upp innan familjen hade hunnit iväg. Nu har jag ätit frukost och druckit kaffe så nu ska jag plugga lite. Min engelska arkeologibok kom igår så nu ska jag läsa ikapp lite. Ska försöka komma ut på en promenad också på förmiddagen om vädret tillåter.

Lite typiskt bara att jag som skrev igår att jag mår så bra i halsen nu efter operationen vaknade imorse med halsont och en förkylning på gång. Men förhoppningsvis så blir det bara en "vanlig" förkylning och ingen halsfluss - som jag alltid lyckades få förut.

I helgen ska jag hjälpa min yngsta dotter att färga håret, det ska bli knallrött igen. Den här färgen finns att köpa på H&M och den blir riktigt bra. Den täcker bra och den sitter i bra. Så vill man ha en mer extrem färg på håret så kan jag verkligen rekommendera den här sorten, finns i fem olika färger (vad jag har sett).


foto:jag
Vardag | |
#1 - - Martina:

Men är det inte ganska fånigt att när det är lite mer extrema färger så har modellerna på kartongerna alltid peruk?!

#2 - - Matilda Barnboksillustratör:

vilken mysig morgon!

#3 - - Ninni:

Härligt med lugna sköna mornar!!



Läcker färg..sånt vågar jag inte längre=)



Nån halsfluss ska du säkert inte få..kram kram

#4 - - Mona:

Tack för din uppmuntran. Och du har nog rätt. Jag behöver nog en inskolning igen...hehehe.

Fin färg. Nu när det är höst så borde man kanske göra en liten höstfärgning. Lite mörkare o inte så ljust som jag fortfarande har.

Kramen

#5 - - Linda aka Javamorsan:

Hoppas nu du krya på dig snabbt och inte är mer än förkyld!



Snygg hårfärg. Körde mycket sånt när jag var yngre.Men idag blir det bara svart :) Är inte så vågad på det viset längre. Kanske dags att inse att man börjar bli vuxen ha ha

Ha en fin dag nu bäst du kan Kram

#6 - - Anonym:

Hej! Jag är bara tacksam att du såg mitt misstag.... Det blev liksom ännu roligare med att komma på ordet kort.



Sedan gav ju du mig ett blogguppslag.... Man tackar!



Trevlig helg! Krya på dig!



Kati

#7 - - Fröken M:

de där morgnarna när man får vakna i lugn och ro är verkligen härliga och jag hoppas på en sådan i morgon... Viggo ska vara hos sin mormor och morfar och hunden är hos min mormor och morfar så det finns inga måsten alls :)



Ha nu en TOPPEN helg !!



Hihi... jag kanske skulle lotta ut lite libresseprodukter på bloggen framöver ;)

#8 - - Lotta:

Härliga morgnar gör hela dagen, vad du är duktig som kämpar på med ditt skolarbete.

Hoppas ditt halsont bara var något som är snabbt övergående.



Trevlig kväll!



Kram

#9 - - Diana:

Om du har tagit mandlarna så kan du väl inte få halsfluss längre? Eller? Så sa de till mig när jag opererade mig för 24 år sedan och jag har inte haft det sedan dess. Peppar peppar.

#10 - - ♥ Carina ♥:

Skönt med en bra start på dagen :)

Jag hjälpte min dotter att tona håret i förrgår. Jag får använda två förpackningar för hon har så tjockt och långt hår.

Hoppas din dotter blir nöjd, det är en läcker färg :)

Kram och ha en trevlig helg!

#11 - - Sandra:

Svar: Ja, himmelriket var nog rätta ordet!! Sjunde himlen! Varje flickas dröm! Det var en helt fantastisk resa!! Kramar!

#12 - - Agneta:

låter som en morgon tvärtom mot min som gick i rasande tempo med två barn som inte alls var med på noterna. Nåväl, vi har tagit igen det ikväll och bara varit.

tack för tips om hårfärg, funderar på att färga mitt nu igen och älskar rött

kram

#13 - - maria:

ta hand om dig finis och njut av helgen <3

en promenad snart ?



kramar <3

#14 - - soffie:

härligt med en sån morgon å va modigt att ha den färgen på håret passar ho i den tycker du? kram

#15 - - ELLEN:

Välkommen att kika in min bloggloppis! Jag säljer allt mellan skjortor, kavajer, väskor och skor. Mycket second hand/retro finns att hitta. Kolla om du har lust! Alla priser går förstås att diskutera!



Mvh Ellen,

http://ellensbloppis.blogg.se

#16 - - Husfrun:

Rött är ju så snyggt!

Hoppas förkylningen blir lindrig.

Kram.

#17 - - Destiny ♥:

gullig blogg :D Älskar färgerna

Upp