ett litet låt tips...

Här är en Spansk låt som går om och om igen i min mp3.
Jag bara älskar den. Juanes: La Camisa Negra.
Och den är väldigt bra att promenera till:



Jag förstår inte ens hälften av det han sjunger, men jag älskar den endå...
Men jag tror det handlar om sorg och olycklig kärlek, om jag inte är helt fel ute.
Nöje | |
#1 - - Anonym:

HAHA... denna dansade vi Zumba till... tjena!



Kati

#2 - - Ama de casa:

Skön låt! Men när jag promenerar så tjattrar jag med Anders :-)

#3 - - Anonym:

HAHA!! Den dansade jag Zumba till...Tjena!



Kati

#4 - - soffie:

den va fin må så gott men jag vet heller inte vad han sjunger om:)kram

#5 - - Husfrun:

Tack för låttipset, även om jag förstår mindre än hälften av italienska texter och inget av spanska är det speciellt att lyssna på låtar med de språken. Kram.

#6 - - Jenny:

Hej Marie-Louise!

Ja, kuddar kan man inte ha för många av:)



Gillar oxå den låten, blir sugen på att dansa!



Ha en mysig kväll!



Kraam Jenny

#7 - - emelie:

http://artists.letssingit.com/juanes-lyrics-la-camisa-negra-vwph8t4 + http://translate.google.com/ så kan du äntligen sjunga med sen :)

#8 - - maria:

det var en skön låt och den ska jag lägga på minnet :)

hoppas du mår bra vännen <3



må så gott fina du <3

kramar

#9 - - Fnulan:

Den är FANTASTISK!!!! Fattar inte heller men diggar desto mera!



PÖSS

#10 - - Marie-Louise:

Emelie: Tack mitt hjärta :) Nu kan jag med gott samvete tralla med :) Nu när jag kan förstå vad han sjunger om.

Upp