fototriss...

Veckans fototriss har temat tro, hopp & kärlek.

Min tolkning på det temat måste såklart innefatta min familj.
För min familj ger mig både tro, hopp & kärlek.


Mitt namnhalsband är en kär ägodel som jag har. Här ryms hela familjens namn (utom mitt)
foto:jag


Halsbandet med förlovningsringen, vigselringen och födelsedags ringarna är mig också kärt.
foto:jag


Ett nyfött barn inger både tro, hopp & kärlek.
foto:sköterska på SÖS förlossning.

De två översta bilderna är fotade nu i natt i mitt kök, det sista fotot är fotat på SÖS förlossning den 21 oktober 1998, då föddes min yngsta dotter.

Vill ni se fler tolkningar kikar ni in här...
fototriss | |
#1 - - cat:

En fin triss med en personlig tolkning :)

#2 - - Åke Blomqvist:

Fint tolkat! Bra trissat!

#3 - - Linnea:

Din triss visar en lycklig familj som så vackert samlat symboler i kärlekens tecken.

Tack för din kommentar hos mig/Linnea

#4 - - Axart:

Fina bilder, ja ett nytt liv är häftigt!



AX

#5 - - Susanne:

Personlig och fin tolkning av temat. Men klart att ditt namn också ska vara med på halsbandet så att hela familjen är samlad där! Det får du fixa tycker jag. :-)

#6 - - Birgitta - FOTO chip:

Jättefina bilder och den lille bebisen är ju bara så underbar :)

#7 - - Anna:

Fin triss med en varm tolkning av temat! :)

#8 - - Nett:

Härlig tolkning av veckans fototriss :) Kram

#9 - - Leena:

Fin tolkning. Sån härlig idé med namnhalsbandet, det kanske jag skulle ta och kopiera ...

#10 - - Stina:

Underbar tolkning.

#11 - - Husfrun:

Så fin tolkat. Det innefattar ju allt. Mitt namnhalsband är också en kär ägodel som jag bär varje dag, dygnet runt.

Kram.

#12 - - soffie:

otroligt vacker fototriss!!!ha en mysig söndag kram

#13 - - Morten Pedersen:

Nydelige bilder til temaet.

#14 - - mammakero:

En mycket varm och kärleksfull triss! Bra tolkningar!

#15 - - Ninni:

Härlig tolkning..ett namnhalsband vill jag också ha..ska skaffa ett!



Ha en fin söndag..kramen

#16 - - Linda aka Javamorsan:

Fin tolkning :)

#17 - - Sivinden:

En fin tolkning! - liker ekstra godt det siste bildet.

#18 - - Lena o Tommy:

En jättefin tolkning av temat!

#19 - - Fnulan:

Man kan verkligen känna hur du har stöd kärlek och gemenskap med din familj, precis som det ska var TRO HOPP OCH KÄRLEK! <3<3<3

#20 - - ingegerd:

Fin tolkning. läste även ditt inlägg om böckerna härlig ide.

#21 - - Sussi:

Åhhh så söt bebis :)



Kramisar

#22 - - Carpe Diem:

Verkligen en fon triss.

#23 - - Emma:

Fina bilder :)

#24 - - Anonym:

Härliga bilder.... fina personliga tolkningar som värmer hjärtat!



Kati

#25 - - Yvonne:

Fin och kärleksfull tolkning.

#26 - - Beate:

Som jag skrev i mitt inlägg så är din tolkning suverän om man har familj! Toppen bilder, speciellt den första.

Kul att "min" tjej kunde ha varit din äldsta dotter. Gillar skarpt när ungdomar sticker ut och vågar. Å om dom har en stor kamera runt halsen så blir jag ännu gladare:-)

#27 - - anki-itte:

Fin triss

#28 - - Ama de casa:

En fin tolkning av temat :-)

#29 - - The one and only Nettan:

Fin tolkning. Namnhalsband är så fina och enbart det är tro, hopp och kärlek.

#30 - - Jah Hollis:

Det var en fin och personlig triss du visar.

#31 - - Bildgatan:

En tolkning med alla tre orden i varje bild och personlig med den sista som det största.

#32 - - Anni:

En triss från hjärtat - här var det mycket kärlek i alla bilder!

#33 - - Mariane:

Ohhhh... Det VAR smukt gjort ... 3 flotte tolkninger .... :)

#34 - - SigridfraEnget:

Vacker tolkning!

#35 - - Tant Marit:

En fin triss med en personlig tolkning som jag gillar!

Upp