gårdagens promenad...

Igår kväll så gick jag och min äldsta och min yngsta dotter på en kvällspromenad, en och en halv timme var vi ute och promenerade. Riktigt skönt var det. Fast vi hade inte riktigt tänk vara ute så länge men det blev liksom så eftersom vi fick för oss att promenera till en affär i Sköndal som hade billig choklad, trodde vi. När vi väl kom fram till affären så var det såklart inte bra pris på chokladen den här veckan. Fast det gjorde inget för vi fick ju en ordentlig promenad och kunde sedan med lite gott samvete äta lördagsgott sen när vi kom hem.


foto:jag
När vi gick ut var det ganska ljust.




foto:jag
När vi gick hemåt var det riktigt mörkt ute.

Allmänt | |
#1 - - Kristina:

Hösten är den perfekta promenadårstiden tycker jag. Kall klar luft och lite mörkt och mysigt.

#2 - - carola:

skönt med höstprommis...

Fast helst i skogen i dagsljus:)



Hoppas du haft en fin helg

kram

#3 - - Martina:

Man får passa på med de långa promenaderna nu. Jag gillar att det är just när man börjar gå åtminstonde.

Får jag jobbet nu OCH det blir vinter så kommer det ju hinna bli mörkt innan man var möjlighet att promenera....

#4 - - ♥ Carina ♥:

Jag försökte också få med mig dottern på en promenad igår men lyckades inte lika bra som du den här gången :)



Kram och ha en fin vecka!

#5 - - Barnens Hjältar:

Jag var i Stockholm igår tillsammans med hur många som helst som skulle springa Lidingö-loppet. Nu fattar jag varför det inte gick att få hotellrum :P

#6 - - Helene:

Lång-promenader är härliga ( när man väl kommer iväg på dom )

Ha en fin måndag.

Kram Helene.

#7 - - Lotta:

Så mysigt att gå långpromenader och är det då tillsammans med barnen så blir det bonuspoäng.

Nu ska jag snart ut och promenera med lurvetass, inte lika kul sällskap men det duger då ingen annan har tid.



Sol hos mig, önskar dig detsamma!



Kram

#8 - - Viktkamp:

mysigt med kvällspromenader =)

#9 - - carina:

Härligt med kvällspromenader :)

Men eftersom det blir mörkt så fort på kvällarna nu, är det vägen som gäller. Och som du vet gillar jag ju mina skogspromenader :)

Kramen vännen♥

#10 - - Ulrika:

Härligt med långpromenad tillsammans så där.

Jag vill tacka för ett fantastiskt boktips. Läste ut Niceville idag och vilken underbar och berörande bok. den kommer jag aldrig glömma.

Varma kramar

#11 - - Agneta:

en lång promenad är aldrig fel, tyvärr är det alltför sällan jag kommer ut på en sådan

kram

#12 - - Anonym:

Mysigt!



Kati

Upp